Problemen horlogeforum app

Bij mij werkt de horlogeforum app al een aantal dagen niet, ben ik de enigste met dit probleem? En weet iemand hier misschien een oplossing voor?
Met vriendelijke groeten
Max

Zie

En ook :point_down:

Meer mensen met dit probleem.

Het probleem blijkt de combinatie Android + Google Chrome voor zover ik weet. Ik ben tijdelijk naar de Samsung browser overgeschakeld. App dan even opnieuw installeren. Het HF zelf kan er niets aan doen.

2 likes

Weet je ook toevallig waar je de app kan downloaden, in de app store staat ie niet en hier vind ik hem zo 1,2,3 niet terug…?

Dat werkt inderdaad.

1 like

Er bestaat geen HF app. Dit is een snelkoppeling naar een browservenster.

3 likes

Ik kan vaak niet zoveel met de opmerking dat er ooit al eerder een dergelijk topic is gemaakt. Of ze zijn heel oud of net een andere benaming zodat het niet altijd lukt om het te vinden. Ben blij dat anderen wel dat geduld kunnen opbrengenšŸ˜‰

Mozilla ook. Sinds ik lid ben (klein jaartje gok ik) heb ik al moeite met op hf komen via Mozilla op android

Toch iets beter je best doen. Ze staan allemaal bovenaan! :sweat_smile:

1 like

Wanneer ik de gekleurde stippen zie (die uit zichzelf niet weg gaan) ga ik er direct weer uit en probeer ik het weer. Dan lukt het (bij mij iig) wel.

1 like

Dat ja.

Wat bij mij werkt op Android/Chrome

Als je die stippen te zien krijgt…

Deze selecteren, dan krijg je de desktopversie… Deselecteer gelijk daarna weer en ik krijg gewoon de mobiele site.

1 like