Ik was eigenlijk op zoek naar een donor uurwerk aangezien Seiko zelf aangaf dat het uurwerk niet meer te redden was. Pierre wilde het toch graag proberen en heeft het uurwerk gereinigd waarna het weer liep. Vervolgens zijn ook de pakkingen vervangen en is het horloge op waterdichtheid getest. Dit alles voor een zeer nette prijs en met prettige communicatie.
Op 7 maart afgelopen jaar meldde ik dat ik een Seiko Macchina Sportiva Giugiaro Design Chronograph Alarm 200M, 7T32-6J00 (een mond vol) had kunnen aanschaffen maar dat hij niet werkte. In de advertentie werd daar geen melding van gemaakt of ik had niet goed gelezen. Dat kan ook.
Via HF kwam ik in contact met Pierre en die heeft het horloge een service beurt gegeven, gereinigd, onderdelen vervangen en reparaties uitgevoerd. Alles werkt nu weer perfect.
TOPJOB Pierre! Dank nogmaals voor je kennis, kunde en expertise die tot dit voor mij zeer bevredigende resultaat heeft geleid.
Mijn SKX007 was ermee opgehouden. Waarbij de meeste aangeven “uurwerk vervangen” kon @PT_Seiko het horloge gelukkig repareren. Goede vlotte communicatie en ik had het horloge binnen een week weer retour. Echt super! Bedankt Pierre!