Bulova Accuquartz
Caliber 2241
Een kwartskristal synchroniseert de stemforkfrequentie.
De secondenwijzer beweegt met 341 !/3 Hz !
En ook een van de weinige kwartshorloges met kwarts als logo, wat zeg ik, applied logo !
Bulova Accuquartz
Caliber 2241
Een kwartskristal synchroniseert de stemforkfrequentie.
De secondenwijzer beweegt met 341 !/3 Hz !
En ook een van de weinige kwartshorloges met kwarts als logo, wat zeg ik, applied logo !
Mooi door lelijkheid!
Naar deze ben ik al zo lang op zoek Als ik weer wat budget heb wordt dit de volgende aankoop.
Ben er zelf ook heel blij mee! Er zijn veel zwarte varianten te vinden maar de witte vind ik persoonlijk toch iets mooier
Even wat horloges uit de collectie:
Breitling Colt Chrono Superquartz
Breitling Aerospace Superquartz
Girard Peregaux cal. 352 (eerste tikkende quartz)
Omega Constellation Electroquartz Beta21
Heb je 'm al wel eens moeten servicen? Dat moet bij dit horloge nogal vaak gebeuren lees ik vaak
Dat kan wel kloppen. Heb hem nu 2 maanden maar heb hem helaas nog geen dag kunnen dragen omdat er verschillende problemen zijn geweest waarvoor ik hem terug heb moeten sturen voor een reparatie bij de verkoper (gelukkig zit er nog 2 jaar garantie op). Momenteel is ie weer in Duitsland voor een probleem met de secondewijzer, maar over 2 weken is hopelijk alles opgelost.
Ai dat is balen! Als je 'm terughebt zou ik er graag een NA van zien of in ieder geval een aantal mooie foto’s
Ik zou een Bulova moonwatch overwegen, wanneer ze er eentje maken die niet de omvang van een kleine schoolbus heeft.
Is goed! Zal ik doen!
Ik heb het liefst horloges onder 40mm en als je voor minder dan een paar honderd euro zoekt kom je bijna alleen maar horloges tegen gericht op vrouwen, nee dank je ik hoef geen nep diamanten op mijn horloge. Al zijn er enkele uitzonderingen. Ik hoop ook dat er in de nabije toekomst eindelijk quartz horloges komen met een hogere bph, de technologie is er al.
Al een tijdje naar op zoek, erg leuk!
Thanks! Is inderdaad een speciaaltje…