Ik doe ook mee vandaag.
gisteren niet meer gewisseld want één keer ik zo een starliner om heb, gaat ie maar moeilijk weer af
Vandaag dan de blauw-zilvergrijze starliner.
Met de jaren kochten we tal van rado’s, die werden dan niet altijd onmiddellijk in ere hersteld, gevolg we vergaten soms welk model we wel al en nog niet hadden en zo komt het dat we onbedoeld een 9 tal rado’s dubbel hebben, behalve deze, deze blauw-zilvergrijze starliner hebben we doelbewust en intentioneel dubbel gekocht, zonder verdere omwegen presenteren we dan nu onze 2 mooiste - in mijn opinie dan toch, john vindt 2 andere de mooiste - Rado polshorloges
even een shortcut nemen en ineens de volledige verzameling starliner split dials op de foto en dan gaan we morgen verder met een ander model
Wow, superverzameling !
Vandaag een green horse met split dial
Jammer van de gecorodeerde markers, maar goed het is wat het is.
vandaag een start met de rado golden horse cushion case. Na de starliners de favoriet samen met de schilthorn. Volledig origineel tot de band toe
Een hele mooie weer Saar
Natuurlijk mijn favoriet
Vandaag zit er een sterrenhemel rond de pols, i.e. de zonet onderhouden, nagekeken en klaargemaakte rado cologny 707 met black goldstone dial
hier gaan we verder met de cologny 703, ook net klaar gemaakt. Vanochtend na de 707 dachten we “kom doe snel de 703 er achteraan” en zo geschiedde, nu zijn alle handopwinders die we van rado hebben onderhouden, nagekeken en klaar om gedragen te worden
vandaag starten we met de Randegg en dat heeft een reden: er ligt er nog eentje om na te kijken, vanaf nu ga ik eentje aan doen waarvan er nog een versie ligt om na te kijken dat ze klaar raken, anders gaat dat nog een eeuwigheid duren voor ik er aan begin
Wij vinden vooral het facegeslepen glas en de geïntegreerde band leuk. Ook de kastvorm en de mooie blauwe plaat spreken ons erg aan. Hier is ie dan:
en als het goed is dan straks zijn broertje met bulls eye wijzerplaat
de avondwissel naar zijn broertje, vers van de werkbank
en hij krijgt een plekje naast zijn blauwe broer en zijn groene schilthorn neef op de display
vandaag een start met de grijze rado spacewing, geheel in lijn met de grijze dag die het lijkt te worden. Ook is het zo dat we er daar al 4 van hebben, dat geeft me dan enige respijt om de 5de die nog nagekeken moet worden te doen want geen zin in vandaag
Glimmen in de gloria
Meestal doe ik mijn best om de weerspiegeling niet op de foto terug te zien. Met het blote oog zelden last van een slechte afleesbaarheid.
Zin maak je Saar Mooie sets laat je weer zien