replica's beinvloeden mijn aankoop geluk :(

Je draagt toch iets voor jezelf?
Ik weet dat ze er zijn, maar ik slaap er niet minder om. Geniet ingetogen van het origineel als je die hebt, laat anderen lekker gaan, ze pronken met prullen…

Overigens, er wordt weleens gevraagd of mijn horloge echt is. Ik vraag dan altijd of ze denken dat ie echt is :stuck_out_tongue_winking_eye:

(Of je haalt hem achteloos van je pols en drukt hem in de handen van de “vrager”… kan leuke situaties opleveren :joy:… “mooie nepper he?” Of “en dat voor 3000 euro!”)

Maw geniet van je bezit, je geeft het zelf de juiste waarde.

1 like

Ik zit zelf ook met vooroordelen. Ik zag laatst een GVB buschauffeur met een submariner. Dan twijfel je toch. Maar hij kan ook een loterij gewonnen hebben.

hahhahah. Dan heb je wel heel erg vooroordelen. Een Buschauffeur met een sub van 5-10k, moet zeker een miljoen hebben gewonnen. :expressionless: . Was het niet toevallig Fred Teeven?

2 likes

Replica’s bestaan, da’s een feit, maar ze bestaan niet in mijn wereldje om t zo maar te zeggen…

Mijn bankrekening beïnvloedt mijn aankoop geluk. :joy:

Groeten,

Noel.

Iemand die buschauffeur is kan prima een submariner bemachtigen. Los of hij daarnaast iets erbij doet ofzo.
Maar als jij denkt dat je dit enkel kan kopen met het winnen van loterij (dan denk ik al snel aan 1 miljoen euro), dan verschillen wij van referentiekader.

Het ligt ook maar net waar je prioriteiten liggen he. Ik moest mijn Porsche wegdoen voor een Yaris.
Maarja, dan heb je ook wat!

2 likes

Sorry, nu neem ik je niet meer serieus.:clown_face:

Man man, ga maar leven van rond 1700 netto in de maand inclusief huur, gas en licht en geen toeslagen als je alleenstaand bent, en amper wat met zijn tweeën. Soms vraag ik me af op welke planeet sommige mensen leven. Ik ga slapen.
En het sparen is voor als de tv of ijskast of wasmachiine stuk gaat.

6 likes

Doe dat en vergeet je kraslot niet, misschien kan je ook ooit een mooie sub kopen.
Nee grapje, het is laat en de verveling heerst. Volgende keer maar geen VVD stemmen als ik je zo hoor.
Het is ook allemaal onbetaalbaar geworden. Een fijne nachtrust.

1 like

Heb de rest niet gelezen maar een replica is voor mij verboden gebied.
Ook niet om zo genaamd te proberen ipv een echte.
Dan ga je maar passen, is nog altijd het beste.
En laat je niet gek maken, zo’n duur horloge is niet de hemel.
Verre van dat.

4 likes

Voor mij natuurlijk100% echt en geen namaak, dat blijft zo! Maar…vorige week vertelde een lief nichtje van mij vol trots dat ze al een hele tijd aan het sparen is voor een replica Cartier Tank. Een echte is niet haalbaar, ik heb haar succes gewenst bij de eventuele aankoop.

1 like

:astonished:

1 like

It is your duty to get her on the right path again my friend :scream::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Zeker goud wanneer je in de vraagstelling al de suggestie werkt dat jij ook een nepper hebt om daarna toch even “uit de kast” te komen dat je toch een echte hebt.

2 likes

Ralph maak jij even 5K over naar de jongedame? You can save her! :joy::ok_hand:t2:

3 likes

Gezin, of inwoner, nog al een verschil in een huishouden van 4 zouden we theoretisch dus 160K moeten hebben staan. Ik heb wel een appeltje maar die is niet zo groot kan ik je verzekeren.

Ik zeg altijd dat het nep is… een horloge is voor mijn beleving, niet voor een ander.

2 likes

Wat zijn dan de gemiddelde reacties?

Had ik wel gedacht.

1 like

You are absolutely right😀!

:raised_hands:t2::raised_hands:t2:

1 like

Misschien is een leuke vintage met vierkante gouden kast een alternatief voor haar.
B.v. van Longines, Benrus, Hamilton, Lucien Piccard of zelfs tiffany & co. Vrouwenhorloges doen vaak niet veel, dus dan is gold rolled of misschien zelfs echt 9k of 14k een optie. Dan gaat de goudkleur ook wat langer mee :wink: (5 micron is het vaak maar toch bij goedkope kasten tegenwoordig?)
En haar favo oom kan haar daar goed bij helpen toch :wink:

1 like