Representor for a week!

Ik moest ver terug voor de wachtlijst, dus bij deze een actueel overzicht:

  1. Valentijn
  2. Goku13 :point_left:t6: de volgende gelukkige
  3. Captainslow
  4. Juan1981
  5. Bens
  6. Oystein
  7. Owengraven
  8. JayJayVo
  9. denvro
  10. TwanE
  11. PimE
  12. Rebunted
  13. Wilfox
  14. fox_face
  15. Berend
  16. Daniel4
  17. richardr86

@Goku13 Ik stuur jou zo even een pb voor jouw adres.

2 likes

Ik heb dit initiatief via de podcast van Mannen van de Tijd gehoord, toffe aflevering en gaaf dat deze actie op touw is gezet.

  1. Goku13 :point_left:
  2. Captainslow
  3. Juan1981
  4. Bens
  5. Oystein
  6. Owengraven
  7. JayJayVo
  8. denvro
  9. TwanE
  10. PimE
  11. Rebunted
  12. Wilfox
  13. fox_face
  14. Berend
  15. Daniel4
  16. richardr86
  17. Mnrk
2 likes

Super leuk bericht @Valentijn! Heel erg bedankt voor je bijdrage van deze week. Blij te lezen dat de Representor deze week zo goed is bevallen :grin:. Goed te lezen dat mijn ideaalbeeld weer terug komt:

Haha ja ik ook inderdaad! Er is zoveel vraag naar, had ik niet aan zien komen. Men pikt die variant er overal uit. Kortom, werk aan de winkel :grin:.

Mooi te zien dat mijn “cutting out the middleman” concept zo goed werkt! :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:
Nee zonder dollen, bedankt! Dat is wel een erg groot compliment hoor. Zo lang ben ik er immers ook nog niet mee bezig.

Kortom graag gedaan, blij dat het een positieve ervaring was en we gaan elkaar zeker nog spreken!

@Goku13 veel plezier alvast gewenst met de Representor!

@Mnrk bedankt! Duurt nog even maar binnenkort hoor ik graag meer van je! :grin:

4 likes

Hier mag je inderdaad trots op zijn! Jij voegt “gewoon” de daad bij het woord.

1 like

A) Tof dat je meedoet!
B) Geweldig dat je naar ons luistert! :smiley:

2 likes

@Brunmontagne dat komt zeker weten goed! En bedankt voor het beschikbaar stellen!

1 like

De Reprensentor is binnen! Eerste indruk?

Mooi! Heel mooi. Zelfs mijn vrouw vond het mooi :grin:

Eerste indruk:
Bling en shiny, maar in de goede zin. Niet teveel maar precies goed
De kastvorm is robuust en hoekig wat eer doet aan de naam Reprensentor. Geen idee waarom maar het klopt gewoon.

Hij staat nu op de Hirsch, welke goed bij past en lekker draagt. Helaas zijn de gaatjes of net iets te groot of net iets te klein. Probeer van de week een andere band. :grinning:

Let niet op de kwaliteit van de foto’s. Ben daar geen ster in hahah :sweat_smile:



6 likes

Ah kijk dat is nog eens een mooie binnenkomer! :grin:
Blij te horen dat de eerste indruk gelijk positief is, en dat je vrouw er dan ook nog eens positief over is… :ok_hand::innocent:.

Bedankt alvast en ik wens je veel plezier met het dragen deze week. Ben benieuwd hoe hij met de andere banden gaat bevallen!

1 like

Wat is er met de lijst gebeurd?
Waar zijn alle namen gebleven waar ie al geweest is? Wel leuk om te zien wat een roadtrip dat ding aflegt.
Ik ga hem niet meer bijwerken, heb het al 4x gedaan ofzo maar misschien dat iemand anders zich geroepen voelt te gaan knippen en plakken?

1 like

Bij deze weer de volledige lijst …

Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed
Blauwbeer
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13 :point_left:t5:
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4
richardr86
Mnrk

6 likes

Held! Bedankt @Valentijn en @GiveMeYourDough bedankt voor het idee :slight_smile:

1 like

Goed bezig :muscle:t3:

2 likes

@Goku13 hoe de Representor bevallen? Het is zo stil, wat is jouw ervaring?

1 like

Dat is ook precies wat ik mij vandaag afvroeg inderdaad! Hou ons niet langer in spanning @Goku13 :wink:

Goedenavond allen,

Sorry voor de late respons. De Representor is onderweg naar @captainslow.

Mijn bevindingen nu ik een week heb mogen dragen:
Nog steeds hetzelfde als dag 1, heel errug mooi. Echt een mooie wijzerplaat icm met de mooie glinsterende kastvorm welke een eigen gezicht heeft. Daarnaast heeft de wijzerplaat een simplistisch maar toch een modern design en look.
De kastvorm is lekker robuust en stevig maar draagt toch licht. Ik heb 17 17,5 cm pols maar vond het niet te groot en het gewicht vond ik juist fijn. Totaal geen last van gehad.

Op dag 1 had ik de Hirsch band om. Hij droeg goed en past heel mooi bij maar voor mij was of net iets te los of net iets te strak. Ook al zat het net niet lekker, hij paste er mooi bij
Op dag 3 ging ik een andere band zetten. Ik probeerde eerst de rubberen. Zag er goed uit en kon makkelijk erop zetten maar bij het dragen vond ik het niet zo lekker zitten. Het werd bij mij erg dik, misschien omdat ik wat dunnere polsen heb. Dus dat werd helaas niet voor mij. Toen ging ik maar voor de stalen band. Dat duurde wel ffies voordat het erop zat :sweat_smile:. Uiteindelijk gelukt en toen bleek de band te lang, dus moest weer inkorten waardoor nog langer duurde voordat ik kon dragen hahah.
Toen het om mijn pols zat, kon ik eindelijk eens goed bekijken hoe de stalen band met de kast in het echt er uit ziet. Ook deze combi zag er goed gelukt en gelikt uit. Enig minpuntje in mijn ogen is dat de band en de kast allebei zo shiny is waardoor de mooie kast minder opvalt. En in mijn optiek moet dat de eye catcher blijven.


Op dag 5 heb ik de stalen band verwisseld met de leren band. Gelukkig kon de leren band gemakkelijk erop gezet worden.
Ook deze band is in mijn ogen een goeie met de Representor. De kleur past mooi bij de wijzerplaat. Leer en staal, traditioneel en modern.

~ mooie kast met mooie wijzerplaat
~ simplistisch en maar toch modern en strak design
~ :eight: , :five: van de :keycap_ten:

@Brunmontagne nogmaals bedankt voor het beschikbaar stellen en de mooie ervaring!

@captainslow veel draagplezier gewenst!

8 likes

Ah daar was je al! :ok_hand::grin:
Geen probleem hoor, uiteindelijk toch gewoon een erg leuke bijdrage, waarvoor mijn dank! :sunglasses:

Leuk om wederom een herkenbaar punt terug te zien komen, de draagbaarheid! Mooi dat dit je positief is bevallen. Zoals de heren van Mannen van de Tijd al zeiden is het een echte “bandenslet”, jij hebt er ook lekker op los gewisseld, top! :ok_hand:

Daarnaast doet het me altijd goed om te zien dat de vormgeving in de smaak valt!

Bedankt voor je bijdrage en uiteraard graag gedaan vwb de Representor for a week :grin:.

@captainslow veel plezier gewenst met je tijdelijke aanwinst!

2 likes

@captainslow is de Representor onderhand al aangekomen? :wink:

Natuurlijk, die draag ik al een paar dagen met veel plezier.
Ik ben nog aan het broeden op een leuke review …
Enne …mijn naam op dit forum is niet voor niets CaptainSlow.

Begin volgende week gaat de representor naar @Juan1981

4 likes

Ik kijk ernaar uit :star_struck:

1 like

Fair enough :rofl::ok_hand:.

Goed om te horen! Ik zie er naar uit :grin:.