Is het nog gelukt met het verzenden?
Twee woorden, negen letters
Ja het horloge is verstuurd, denvro heeft hem ook al ontvangen. Ik had zelf eerlijk gezegd geen klik met het horloge maar vond het wel netjes gemaakt en vond alle acessoires en bandjes wel zeer leuk om bij te hebben. Al bij al een mooi horloge. Jammer genoeg niet echt bij mij in de smaak gevallen…
Ik kreeg al een melding van @denvro dat hij binnen was inderdaad. Bedankt voor de goede zorg uiteindelijk!
Vandaag op rubber gezet. Gisteren de hele dag op de groene leren band. Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van het horloge, vooral van de prachtige groene kleur. De dial die soms gewoon zwart is maar bij het juiste licht een prachtige ‘Rolex’ groene sunburst vertoond
Vandaag de stalen band op maat gemaakt. Ben persoonlijk niet zo’n fan van PCL’s. Tot nog toe vind ik de rubber band hem het mooist staan, maar die vouwsluiting, man wat een ellende… Net als de vlindersluiting op de leren band. Ziet er sjiek uit, maar het draagt belabberd helaas
Mocht dat mogelijk zijn met mijn trustlevel 1 dan zou ik hem ook graag uitproberen! Ziet er tof uit, zeker op de metalen band. Ik ben van plan mee te doen met HFLE dus dan zou dit een voorproefje zijn.
Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed
Blauwbeer
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4
richardr86
Mnrk
Gipie
Josjos
VmaxNL
Draco_Laco
Iets meer dan een volle week heb ik de Representor mogen dragen. En ik ben er erg positief over. Ik heb hem met name gedragen in onderstaande configuratie, met de stalen band, omdat ik niet zo te spreken ben over het draagcomfort van de leren- en de rubber band. Die laatste staat het horloge wel het best.
Minpunten (waarvan een aantal persoonlijke voorkeur):
- Draagcomfort van de leren- en rubber band
- Polished center links op de stalen band
- Polished bezel is gevoelig voor krassen
- Stalen band eraan zetten was lastig
- Kroon zou meer profiel mogen hebben
Pluspunten:
- Veelzijdigheid, zowel als toolwatch als als dresswatch te dragen
- Prachtige kleur groen
- De sunburst dial
- Afwerking van het horloge met de brushed en polished accenten
- Moderne ontwerp
- No date
- Prijs kwaliteit
Al met al is het zeker een horloge wat ik zo aan mijn horlogekist toe zou willen voegen en die ik best nog wat langer in bezit zou willen hebben. Maar na (ruim) een week is het tijd voor de volgende. @Twan als je me een PB stuurt met je gegevens dan komt het horloge naar je toe.
Pascal bedankt voor deze mogelijkheid om het horloge te kunnen uitproberen!
Graag gedaan uiteraard!
Jij bedankt voor je mooie bijdrage! De punten die jij benoemd herken ik ook zeker wel. Vandaar ook dat er ook een brushed variant gaat komen natuurlijk met een stalen band die ook Quick release krijgt.
Leuk ook om de veelzijdigheid van het horloge weer terug te lezen. Tijdens het ontwerpen heb ik dat eigenlijk helemaal niet eens zo concreet bedacht maar het pakt wel erg mooi uit zo .
Uiteraard vind ik het ook fijn om te lezen dat de prijs/kwaliteit als pluspunt wordt benoemd.
@Twan, het is zo ver! Je mag! Veel plezier gewenst met de tijdelijke aanwinst!
34
Ja leuk! Zin an!
Het valt mij op dat er nauwelijks verslag wordt gedaan van de ervaringen. Het lijkt mij toch een kleine moeite om een fotootje te posten met een paar regels tekst. Wel zo netjes naar Pascal en hierdoor komt het topic ook in beeld bij de nieuwkomers op het HF.
Goed punt Peter. Het is inderdaad wel wat minder geworden de laatste paar weken, op denvro na.
@Twan, ik snap dat je de hele dag achter de microfoon zit, maar kom maar door met die foto’s!
Haha oh lieve mensen, patience is a virtue… Ik heb het horloge bijna een week in bezit en zal mijn bevindingen vandaag of morgen wereldkundig maken
Daarna zal ik @Pim (geen familie ) een bericht sturen voor de overdracht.
Zou hem graag eens proberen. De HFLE staat op mijn netvlies en heb @Brunmontagne al eens gesproken voor een mooi persoonlijk cadeau voor 2 hele speciale mensen voor mij.
Maar vanwege corona is dat feestje helaas nooit doorgegaan
Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed
Blauwbeer
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4
richardr86
Mnrk
Gipie
Josjos
VmaxNL
Draco_Laco
Xray
Leuk! Ik zie er naar uit!
Je hebt hem natuurlijk tijdens de podcast al kunnen bewonderen, ik ben vooral benieuwd hoe je hem ervaart na hem wat langer in bezit te hebben.
Hah dat heb ik me wel al die tijd afgevraagd!
Super leuk! Het contact was in ieder geval al top, dus dat moet later vast en zeker goed gaan komen zodra we eindelijk weer “mogen”!
Heb je @Brunmontagne al uitgenodigd voor de podcast om deze week van reviewen door te praten? Lijkt me ook al een aflevering vol mee te praten.
Sandy! Zeker een goed idee, maar we vonden Pascal van @Brunmontagne november al zo interessant dat hij toen al mocht komen
Zie: Aflevering 29 met Brunmontagne
Ok het noodlot is toegeslagen; lader van macbook in twee stukken. Ik ga geen review typen op mijn telefoon dus ik ga het horloge doorsturen naar @Pim en schrijf de review deze week even als ik mijn laptop weer aan krijg!