indrukwekkend vakmanschap!
Ik kan me nog herinneren dat ik na het zien van een opknaptopic van jou, van een PR516gl, ik er ook graag een wilde. Die heb ik nu, 2 zelfs. Maar nu wil ik ook zo’n Tissot tank!
Die laatste 2 foto’s, echt subliem. Pracht horloge. Je bent natuurlijk altijd heel kritisch op je eigen werk en ziet alle onvolkomenheden, maar dit is een heel gaaf horloge hoor. Knap gedaan.
Leuk verslag weer! Leest heerlijk weg en je steekt er altijd iets van op. Dank en op naar het volgende project .
Dank je, dat is het zeker wel, en dat realiseer ik me ook. Alleen kijk ik inderdaad altijd waar er in het proces nog dingen beter hadden gekund en dan focus ik me daar een beetje op
Heel mooi werk. Ik denk dat niet veel mensen met zoveel toewijding en werk zo’n horloge aangepakt zouden hebben.
Bedankt voor het delen, erg leuk om te lezen hoe het is gegaan.
Wat een prachtig stijlvol horloge heb je er weer van weten te maken. Dank voor de uitgebreide beschrijving. Hier zit duidelijk veel liefde in.
Heerlijk om weer een nieuw proces door te mogen lezen en prachtig om naar te kijken. Heel mooi gedaan Wilko!
Het is vakwerk Wilko. En weet je wat ook leuk is, als je een beetje kunt gaan zitten kijken hoe jij aan het werk bent. Daar kom je ook echt helemaal van tot rust…
Heel mooi project en ik krijg zelf weer zin om ook zoiets te gaan doen.
Nogmaals complimenten, mooi om te lezen en mooi om te zien!
Eindelijk deze post eens goed doorgelezen. Het dapperst vind ik nog dat je aan balanstappen gaat zitten buigen, en ze nog recht krijgt ook!
In mijn day-job (ook in “de metaal” maar VEEL groter) zien we ook wel dat soort verchroom-foutjes. Heel herkenbaar. Toch wel een heel erg fraai kastje geworden! Mooi hoor!
Blijkbaar therapeutisch werk
Het risico was ook alleen maar dat ik alsnog een nieuwe balansstaf zou moeten monteren. Daar heb ik inmiddels wel wat handigheid in dus daar maakte ik me niet heel druk over. Verder waren ze wel zo krom dat er niks aan doen geen optie was
Ik gok dat het ook allemaal in diezelfde grote bak gehangen wordt
Zoals altijd: mooi werk en fraaie foto’s
Ben je nu wel of niet tevreden met het werk?
Mooi verhaal en een eindresultaat om trots op te zijn, dank je voor dit inkijkje!
Niet met het werk van Haveman. Als wij duidelijk aangeven dat ze niet moeten polijsten en ze doen het toch ga je voor mij op de zwarte lijst. Het resultaat is niet dramatisch, maar de kast is wel wat scherpte kwijt terwijl ik daar zelf juist goed op had gelet
Wauw! Prachtige restauratie!
En wat een mooi horloge.
Bedankt om dit met ons te delen, heel leuk om alle stappen te zien in dit proces. Jammer dat het chrome niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, maar het resultaat is wel niet verkeerd hoor.
Ik ben echt verbaasd over het resultaat. Echt prachtig. Dit horloge was bij mij in onderdelendoos gekomen alleen al vanwege de doorgeboorde lugs.
Knap werk en weer een oudje tot leven gewekt. Klasse!
Dank je; de enige reden dat deze niet in de bak is beland was de bijzondere wijzerplaat, anders hadden we deze moeite ook niet genomen
De wijzerplaat is idd de reden van onze (met name Wilko ) moeite, een dergelijke wijzerplaat verdient het gewoon om gedragen en gezien te worden