Review: Zenith of Sugess ? Ik koos de 2de..

Leuk geschreven, leest lekker weg, ben niet zo van de chronografen, maar deze is best cool :ok_hand:t2:

1 like

Potverdorie, ik probeer het verhaal te lezen, maar na het zien van de eerste wristshot, gaat het fout. Het lezen lukt niet meer en er blijft maar 1 brandende vraag door m’n kop spoken…

Staat hier nou iemand bent over, butt naked?? :sweat_smile: :sweat_smile:

Alle gekheid op een stokkie! Leuk geschreven review! When you dig it, you dig it!

Verder nog een fijne ‘safari’ en nog veel plezier en genot van je Sugess!

6 likes

Wat een mooie reactie… dank! Ik vind het heerlijk om de hobby te delen, en het is heel fijn als dat ook zo gevoeld wordt. Je complimenten komen binnen!

Het is precies wat jij beschrijft. Een ode aan iets wat je mooi vindt. En genieten van hoe mooi iets kan zijn en hoe bijzonder het allemaal samenwerkt. Jij weet als geen ander dat een klein pluisje het hele systeem kan stopzetten. En die pluisjes zitten hier ook op het forum. Ik zie ze heel graag die pluisjes. Ze houden me scherp en laten me zien dat iets heel kleins de balans kan verzieken…om even in horlogetermen te blijven…

2 likes

Hahahhaha, ik kan het niet meer ontzien maar het is een houten stoel waar iemand op zit. Denk ik…

1 like

afbeelding

1 like

:+1: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

:rofl: Ik mag het graag lezen.

4 likes

Mooi man. Heerlijk geschreven, mooie foto’s. Compliment.
Op geheel eigen wijze, zoals het wat mij betreft mag en hoort, zoals jij invulling geeft aan deze, of moet ik zeggen onze, hobby. Dank daarvoor :pray:

3 likes

Waar het gemiddelde Chinese hommage horloge dicht genoeg op de bron zit om op afstand verwarring te scheppen is er in het geval van de Tesla nog nooit de vraag “hee, is dat nou een nieuwe Aston Martin?” door m’n hoofd geschoten als er zo’n ding langs kwam.

Dat afkijken hebben ze dan grondig verneukt. Sugess for the win.

Het spijt mij om dat te horen. Ik mag me dan aan dingen ergeren, maar als ik een jong moedertje met verschrikkelijk lekkere tieten rond zie hobbelen is het voor mij al gauw weer goed. Zelfs op een camping.

8 likes

Mensen hebben vooral problemen met Chinese en/of goedkope hommages. Als ze in Zwitserland gemaakt worden en wat meer geld kosten hoor je ze er nooit over.

6 likes

Ik zou dit anders verwoorden maar je hebt soms inderdaad twee goede punten nodig om alles even te vergeten.

3 likes

Dat is dan hun probleem, ik gooi er nog maar een Sugess tegenaan :rofl:

Lekker fleurig ding dat loepzuiver de tijd volgt.

7 likes

Dank je wel. Erg fijn om te lezen dit🤝

1 like

Vind die gewoon mooi.

1 like

Beter pre-kinderen hoor.

1 like

Ze zijn hard op weg en investeren enorm in kwaliteit.

1 like

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik hou mijn lusten liever age-appropriate. Roman Polanski is geen held van me, zeg maar.

3 likes

Dit heeft daar niks mee te maken denk ik. Ruud is een beetje verbolgen is over de thuissituatie na de geboorte van de eerste, schat ik zo in. :thinking::joy:

1 like

Briljant geschreven dit :ok_hand: :rofl:
Ik denk dat je zelfs een iPhone 21 Max Pro zou kunnen verkopen aan mijn schoonmoeder…
1 van de weinige threats waar ik al krom lag bij de originele post, en dan alle al dan niet hilarische kommentaar in 1 ruk nog heb doorgelezen. Buikpijn krijg je daarvan…
Ik ga Sugess toch ook eens van dichtbij bekijken.
Respect :pray:

3 likes

Dat had Thijs ook moeten doen :roll_eyes:

https://www.ad.nl/show/drie-maanden-cel-waarvan-twee-voorwaardelijk-plus-240-uur-werkstraf-voor-thijs-romer~aa711650/

1 like