Jawel hoor. Allemaal kwalijk wat mij betreft. Hoeveel woorden je ook nodig hebt om ze goed te praten.
jA mAaR dAt Is gEwOoN EeN kOPiE vAN eEn bReITlInG!
Serieuze vraag: Doet de chronograaf het goed? Ook als je hem veel gebruikt?
Ik weet niet of je een Panerai hebt, maar dat zijn ook gewoon Rolex hommages.
Dat is niet waar. De eerste Radiomirs zijn weliswaar door Rolex gefabriceerd, maar in opdracht van Panerai en ook onder de merknaam Panerai.
Het ontwerp van de Sugess in kwestie vind ik overigens erg mooi, maar dat mag geen verrassing zijn.
Zeker, alleen een verbouwing is em fataal geworden
Voor de rest gaat het prima !
Erg leuk stukje om te lezen, dank daarvoor.
Iemand die het er niet mee eens is, mist de essentie van je verhaal.
Met name de laatste foto geeft alles in één beeld.
lezenswaardige opening van dit topic, daarna helaas weer veel gezeur over kopieren etc. Net alsof al die verschillende horlogemerken, wereldwijd, zelf al die dezelfde techniek bedacht hebben…
Eigenlijk kan dit niet, maar ik moest er toch om lachen. Zó helemaal Fate! Nou ja, voor deze keer dan…
Dat dus !
Nee.
En het zit iets minder simpel in elkaar dan jij nu stelt historisch gezien.
Precies het soort non-argumenten trouwens om nep of ‘homage’ mee te verdedigen…
Ik hoef helemaal niks te verdedigen hoor. Valt ook niks te verdedigen, de neppers en de homages zijn er gewoon.
“De neppers en de hommage’s zijn er gewoon”. Dat kan suggereren dat het om verschillende zaken gaat. Ik denk dat je bedoelde “De neppers/hommage’s zijn er gewoon”. Een pot nat toch?
Als ik dat bedoelde had ik het wel zo opgeschreven.
Ik begrijp best dat iemand niets met hommages heeft. Het lijkt me heerlijk als je nooit iets fout doet, en tegelijk vreselijk als je altijd iemand van je mening moet voorzien, omdat je denkt dat jij het beter weet. Maar ach, ik ben zelf ook een mens vol gebreken.
Van Harry leerde ik dat niet reageren vaak de beste reactie is. En hij heeft gelijk. De reacties hierboven laten zien dat het grootse deel van het forum elkaar respecteert en het doet me heel goed dat de gunfactor zo hoog is hier.
Toffe topic vind ik! Veel punk en rock & roll om beide te vergelijken met elkaar, maar het kan en het is geslaagd. Beleving, beleving en nog een beleving! Thanks Brodie!
Overigens liep ik afgelopen week om een uur of drie in de middag onze tent in om mijn horloge neer te leggen. Werd een vreemde foto. Maar de lumen zijn ook goed. Vergat die te beschrijven in het topic.
Dank je wel! Haha, wat een leuke reactie.
Dit is waarom het zo leuk is topics te schrijven. Thanks!
Ik wil het best proberen, maar ze klinkt nu al als een kortpittige Karen die in grote groepen graag snel weg wil omdat ze bij niemand aansluiting vindt… zit ik er ver naast?
Ik vind dit een leuk prikkelend topic en natuurlijk is het een controversieel onderwerp en ik zou nooit een Sugess (Sucess ) kopen, maar ik ben best wel onder de indruk over de kwaliteit en wat je krijgt voor zo’n laag bedrag, ongelofelijk. Dat geeft toch weer aan dat de produktiekosten van een horloge (uitgezonderd met veel handmatig werk) veel lager zijn dan we denken. Ik denk dat een stalen horloge nooit meer dan 1.000 euro kost qua produktie.