Richard Mille only

Zeker Haute Horlogerie, prachtig gemaakt en niet te vergeten een geweldige marketing. Desalniettemin bijzonder lelijk, maar als je het mooi vindt moet je het kopen.

1 like

Vind het erg gaaf. Sommige modellen meer dan andere uiteraard

1 like

Een eer dat jullie dit uurwerk werd toevertrouwd. Derhalve onbetwist welverdiend :ok_hand:

Dank voor het delen :+1:

2 likes

Vakwerk weer! :smiling_face_with_three_hearts: Mooi dat jullie dit zo delen.

1 like

Tof om te lezen, erg interessant! Zelf geen liefhebber van de horloges van RM, maar hoef me voorlopig ook nog geen zorgen te maken dat ze binnen budget liggen dus dat scheelt :smiley:

1 like

Tof om te zien dat ze niet alleen bijzondere horloges maken maar dus ook van heel andere technieken gebruik maken.
Helaas niet mijn smaak en ook ver buiten budget :face_with_peeking_eye:

1 like

Leuk om te zien. Mooi dat jullie dit kunnen reviseren!
Niet mijn ding, maar dat is eigenlijk niet van toepassing op het topic…

1 like

Heel interessant om dit eens te zien! Hartelijk dank dat jullie dit met ons delen! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt voor het delen! Mooi om te zien.

1 like

Ik zal een van de weinige zijn.

Ik vind RM cool.

5 likes

Dank voor het delen van dit verhaal, heel erg tof en interessant om te lezen. Leuk om ook de foto’s erbij te hebben.

Ik heb nog nooit een RM van dichtbij in het wild gezien en dus ook nog nooit 1 vast gehad. Vind het daarom lastig om een mening te vormen over de horloges, omdat in het echt een horloge heel anders overkomen dan op de foto’s.
Als ik puur afga op wat ik op fotos’s zie dan zijn er maar een paar modellen die mij aantrekken. Daarbij vind ik de prijzen van sommige echt idioot. Dat het haute horlogerie is en dat er gebruik wordt gemaakt van bijzondere, kostbare en moeilijk bewerkbare materialen, met daarbij complexe en innovatieve uurwerken dat kan ik zeker waarderen. Kan me voorstellen dat daar een bepaald kostenplaatje bij hoort alleen sommige prijzen gaan helemaal nergens over, naar mijn mening.
Dat gezegd hebbende zou ik toch graag wel eens een keer een RM van dichtbij bekijken.

Nogmaals heel tof en interessant topic, bedankt voor het delen!

1 like

Dat is geheim. :shushing_face:

3 likes

Leerzaam en leuk om te lezen, dus dank voor het delen. RM is financieel voor mij onbereikbaar, maar daar ben ik niet rouwig om. De techniek en de gebruikte materialen zijn hoogwaardig, maar mooi zijn ze niet

1 like

Mooi om te lezen en te zien !

1 like

Waanzinnig leuk om te lezen en om de foto’s erbij te zien.

Kan de RM nog niet echt waarderen qua design en grootte, maar technisch ziet het er fantastisch uit.

1 like

@Tempusuurwerktechniek, is het technisch dan ook fantastisch, of is het eigenlijk vrij standaard los van het design?

Leuk topic, mooie kans om dit horloge van binnen te zien. Bijzondere materialen en ontwerp maken het tot een bijzondere creatie. Vind het toch wel een mooi horloge omdat het afwijkt van het gangbare in horlogeland. Bedankt voor het delen!

1 like

Dank, met plezier gelezen en mooie foto`s van het binnenwerk dat laat zien waarom het zo speciaal is. En wat is duur ? Niemand anders biedt wat RM doet voor die prijs dus hij heeft heel slim een stuk markt voor zichzelf gecreëerd. Een destijds geheel nieuw niveau van luxe.

Genoeg voor een eigen topic en hier nog wat meer om te lezen ;

4 likes

Dank voor het delen. Knap werk van jullie kant! Het verhaal helpt insight te krijgen in hoe een RM in elkaar zit en wat er bijzonder aan is. Jammer dat je op veel modellen niet de tijd kan aflezen maar ja, daar worden ze vast niet voor gekocht.

2 likes

Kei leuk. Mooi maatje

12 likes