Rikketik 10 november 2024 show hier je sfeerimpressies en aanwinsten

Dank! :smile: Haha ja tis nu ook wel even klaar, horlogepotje is voorlopig nog even leeg. Maar een reverso lonkt :face_with_peeking_eye: .

2 likes

Hm dat herken ik wel! Ik kwam vroeger veel op de Rikketik, dat was een heel andere beurs… Niet alles van vroegah is beter maar qua aanbod, verkopers en sfeer was het leuker! Ik ben vorig jaar nog 2 keer geweest maar inderdaad erg druk, veel buitenlandse verkopers (die niet eens altijd Engels of Duits spreken) en èrg hoge prijzen.

Precies daarom kom ik er al jaren niet meer!

2 likes

Mijn dochter draagt mijn oude horloge ,
Van heel wat jaren terug.
Bleef vragen om het kleiner te maken,
Misschien aangewakkert door,
Mijn zoektocht .

15 likes

Dat ben ik met je eens. Engels, Duits of beetje Frans gaat wel, maar zodra het een taaltje van buiten Europa word haak ik af. Daar komt ook een gelijkwaardig publiek op af en moet zeggen dat ik me daar niet altijd even prettig bij voel. Onderling gesmoes als je eventueel ergens eventueel in geïnteresseerd in zou zijn. Negen van de tien keer veel te hoge prijzen (absurd hoog). Alleen maar handelaren/Handelaartjes en niet mijn soort “publiek” waar ik op af stap en mijd die tafels dan ook.

2 likes

Toch wel een ander publiek dan Geneve dacht ik. Het bijt elkaar niet. :rofl:

Er is zeker overlap; ik weet in elk geval van een persoon dat hij zo ongeveer regelrecht vanuit Geneve naar de rikketik was gekomen.

3 likes

Dat mag je wel zeggen ja, mede daarom zal ik daar ook nooit naar toe gaan. En dan maar te zwijgen over de nep en gestolen horloges, die daar aangeboden worden, want een gestolen horloge b.v. uit Spanje kun je daar gewoon verkopen zonder problemen

1 like

You luky bast…die zou ik ook wel willen :ok_hand:

1 like

Leuk om al jullie verhalen te lezen! Als dame van begin 20 twijfel ik elke keer of er ook wat “leeftijdsgenoten” rondlopen. Nu weet ik dat ik de volgende keer kom kijken!

6 likes

Dankje😎

1 like

Heb mij in verhouding tot Januari aardig ingehouden in plaats van 1000 euries gisteren 11 euries :smile:.

En met veel old Chronomats :smile::+1::+1::+1:.

![aca37f4aec369c8427a7069e21ac5

11 likes

Waarschijnlijk ben je de lucht van spruitjes thuis gewend. Zo ontzettend afgezaagd.

1 like

Je had toch ook een NOS SD gekocht daar?

1 like

gaap…

Nou Nou

1 like

Btw, die jukebox was fantastisch!

Er waren idd. meer twintigers dan ik verwacht had. Toevallig stond ik achter een boomlange 20er en ik hoorde zijn gesprek met de verkoper. Hij was goed bezig in ieder geval!

2 likes

15 jaar in de kluis gelegen. Nieuw in de stickers. Echt een koopje :tipping_hand_woman:t2:

3 likes

Ik lees het allemaal al weer. Een heleboel gezelligheid, leuke babbels en geen horloges gemist…… :slight_smile: