Ja dat kan natuurlijk niet hier op hf, op chrono24, bij een dealer, etc etc. Wat een onzin argument.
On topic: deze editie viel me tegen. Weinig bijzondere/bezienswaardige horloges. Kwaliteit was laag. Wel veel publiek, dus lastig kijken bij de populaire stands.
Ik hoopte een mooie kwaliteit 18mm bandje te vinden, maar ook dat viel me tegen. Niet geslaagd. heb wel een ander bandje gekocht en ben weer huiswaarts gegaan. Meestal loop ik met gemak 4 uur rond, maar zat nu na ruim 2 uur al in de auto terug.
Ik zie hier negatieve berichten voorbij komen, maar in mijn beleving viel het dit jaar ook mee en kon ik rustig alles bekijken. Mensen van niet westerse achtergrond heb ik ook gezien maar die kom je in vele bazaars ook tegen, geen last van gehad. Niemand was aan het voordringen of graaien. Ligt eraan met welke verwachting je er naartoe gaat. Ik heb iig drie super mooie vintages kunnen scoren dus ik grote blij. Volgende keer ga ik weer. En trouwens vond de handelaren supervriendelijk en geduldig.
Nee die Fleurier is gewoon mooi en je ziet ze niet veel in deze maat, de Nilax is echt helemaal verrot, maar het anker zit nu in mn Mildia, dus toch €5 well spend
Er waren inderdaad genoeg mensen. Was om 08:30 binnen en ben om 15:00 naar huis gegaan. Heb toch overal op mijn gemakje kunnen kijken. Trekken, duwen, graaien, drukken en er niet bij kunnen heb ik eigenlijk niet ervaren. Misschien komt het omdat ik niet de kleinste ben en ik makkelijk overal overheen kan kijken
Dat zogenaamde grapje over spruitjeslucht wordt inmiddels al jaren en jaren gemaakt en wordt stom vervelend. Wordt ook meestal gemaakt door mensen die n og moeten hopen dat zij die leeftijd halen. Zou duiden altijd op de oudere onder ons. Ik wordt hier heel erg moe van. Ik ben zelf 80 jaar.
Het was bericht 20 dat dit gezegd wordt. Het feit dat we het in bericht 152 er nog over hebben geeft zo’n bericht wel continu aandacht wat het totaal niet verdiend. Als niemand aandacht aan zo’n opmerking geeft is het ook zo uitgedoofd.
De keer dat ik er was niets geroken.
Ben niet naar de toiletten geweest toen, geen idee of je er tot je enkels in de urine staat.
Vond toen de prijzen hoog, aanbod mager en niet mijn smaak maar ik ga nog wel eens terug.