Rikketik aanwinsten 22-04-18

Dat schijn je tegenwoordig ook niet meer zo te mogen noemen. (maar ik dacht eigenlijk precies hetzelfde)

1 like

Ik hou dat niet meer bij. Kreeg laatst op mijn kop omdat ik “neger” zei. Moet ik “zwart” zeggen :flushed:. Ondanks dat dit tegenwoordig blijkbaar geheel politiek correct is, snap ik er geen bal van.

8 likes

Volgens mij is er deze RikkeTik niet heel veel gekocht als ik dit topic zo zie, toch te warm?

Voor wat betreft de benamingen van bevolkingsgroepen…

7 likes

Kleine mens…? Pfff. Maar OK, iemand aanspreken met Lilliputter is not done. Heb zo’n collega gehad - die had ook alles al meegemaakt. Ook de voordelen; kon als “mascotte” gratis meedrinken in het plaatselijke bordeel, en heel makkelijk backstage bij Pink Floyd. :sunglasses::smile:

6 likes

Klinkt als voer voor een mooi boek!

2 likes

Wel een pocket edition dan

6 likes

Klein grapje moet kunnen :upside_down_face:

5 likes

Sommige mensen weten ook de beste dingen in het leven te combineren.

6 likes

Ja leven volgens de 3 x glijden principe.

1. Deur open je glijdt naar binnen
  2. Lekker glassie en dat glijd ook zo naar binnen
  3. Kamer met het meissie in en je glijd bij haar naar binnen

Indoor skiën voor gevorderde

1 like

Past dat dan?

1 like

Denk je een beetje de NA’s te kunnen checken in een beurstopic :smiling_imp: … nou @SuperC, @BG1, @PeterLC, @Dpvh etc ik vraag de volgende keer wel of ze bij de uitgang scoretabellen voor de HF leden willen uitdelen zodat ze die kunnen publiceren :bulb:

4 likes

Ik had ook wat anders in gedachten toen ik dit topic startte…

3 likes

Oké Oké , hierbij dan als goedmakertje mijn aanwinst van de Rikketik:

Een mooi blauw rubberen bandje :sunglasses: :sweat_smile:

Voor de rest vond ik het een beetje tegenvallen met het aanbod deze keer, maar goed dat kan dan ook zeker aan het weer liggen. Heb met m’n vriendin even een rondje gemaakt en was toen al vrij snel weer buiten :slight_smile:
Alsnog blijft het wel vermakelijk om lekker te rond te rommelen en een beetje mensen kijken maar goed dat is mijn mening :innocent:

Zag trouwens wel nog iemand langslopen met een HFLE om dacht ik :grin:

3 likes

Jij hebt je vriendin meegesleept naar de Rikketik? :face_with_raised_eyebrow:

Heb je wat anders op het oog? :smile: Arme meid.

3 likes

Toch geen HFLE 2017 he…? :rofl:

2 likes

Sterker nog is al de tweede keer.
En ja van “Ja misschien gaan we dit keer wel voor mij kijken” stond ik eerlijk gezegd ook wel te kijken :smile:
Om vervolgens te horen te krijgen “Ja alles ziet er zo oud uit…” :roll_eyes:

Maar ben je er zelf wel eens geweest @HanDavinci ?

Ja nu je het zegt… :smile:

2 likes

Ja met mijn vriendin. Een dag later maakte ze het uit.

:joy:

Maar nu serieus, nee. Ik heb de foto’s gezien en daarmee was ik al verzadigd. :upside_down_face: Er is daar voor mij niet zoveel te halen denk ik.

3 likes

En qua horloges…?

:sunglasses:

2 likes

Haha dat bedoelde ik. Leuke vrouwen zijn leuke vrouwen natuurlijk, zolang ze de kleinkinderen maar bij opa thuislaten.

1 like

:joy:

Ik zal je eens vertellen: al vind je de horloges niks(wat ik me trouwens moeilijk kan voorstellen).
Gewoon vanwege het type mensen wat er op afkomt is het al een belevenis op zich.(en dat meen ik :joy:)

6 likes