Ach, misschien ga ik wel een keer overstag. Staat er wel een biercarrousel ergens op het terrein?
Mijn achterbak is altijd afgelaaien.
Jazeker, genoeg coole hipstertentjes met craftbeer uit Iowa en zo👍🏻
Met dikke harige vrouwen achter de bar… speciaal voor jou daar neergezet.
#biercactus
Dat klinkt puik. Maar met een zoet IJwitje kun je deze kinderhand ook al vullen
Het is Houten, Han. Geen Duesseldorf. Of Essen. Of Bremen. Of Muenchen. Of Frankfurt. Of Hamburg. Offe… Nou ja, you get the point.
Maakte ooit een rondvaart in Hamburg. Heel klein bootje. Meer een sloep. Een van de grootste dingen aan boord was de koelkast. Mandje bovenop. Zelfbediening - blikje bier, 2 euro in het mandje werpen AUB. Jezus, waar vind je dat in ons land? Nergens, want slecht voor de volksgezondheid, blablabla.
En als ik besluit om erheen te gaan is het voor mij zondag, Peter. Dan wil ik wel een lekker biertje in mijn hand hebben
Plus dat in NL de koelkast leeg zou zijn zonder dat er ook maar 1 cent in het mandje ligt😂
Precies. Ik ging er in eerste instantie heen voor Miniatur Wunderland. Look it up. Nerd-alert.
Ik liep langs de spoorbanen, echt vlakbij. Je kon alles gewoon aanraken. In Nederland zou dit ook gebeuren, en een ravage veroorzaken. In Hamburg - niks aan de hand. Discipline. Opvoeding. 't Is niet anders…
Hoef ik niet op te zoeken, staat op het lijstje om ooit eens naartoe te gaan🙊
Ik moet ook weer, Italie en Venetie zijn open, en het vliegveld heb ik nog niet functionerend gezien!
O ja - neem voor een tientje extra de backstage-tour. Dan loop je achter de coulissen. Met 1:87 scenes die je normaal eerder op Redtube zou verwachten. Waar je schalks op geattendeerd wordt door de vrouwelijke gids. En die alleen vanaf die wandelroute te zien zijn.
Zelfs daar is aan gedacht, er gaan van die “Mom says i’m special” busjes tussen de Expo en het station
met Duitse jaren 60 en 70 muziek door de speakers
Ik ben blij dat ik een keer niet de enige ben die een compleet topic om zeep helpt
Ja ik heb tenminste nog ergens een halve foto van een bandje ertussendoor geflikkert als slap excuus voor een Rikketik NA, maar jij…
Now your ticking!
“well… that escalated quickly…”
Had nog een klompje Aluminium… 'k kan er nu zo T-Mount objectieven op zetten…
Daar produceer of verkoop je geen Dumet mee