Getver, dat je dan nog teruggaat??
Vergeet de pisvloer niet. Ook een evenement opzich,
Spruitjesgeur , Nadruppelen…. Iemand nog een Pontiac Nageur gekocht?
Dat is standaard, waar mannen zijn.
Zelfs mijn werknemers… yuk.
Onbegrijpelijk gebrek aan respect, vind ik dat.
Echt heel vet…
Ik vraag me wel eens af of sommige mannen er een douchekop op hebben zitten ofzo…
Ja, ik werd er echt warm van toen ik de achterdeksel optilde en zag wat er onder zat.
Ik had toch ook even langs moeten gaan, ben wel in de markt voor een el primero!
Leuk om te zien! ![]()
Maareh, had je die camera nou niet net effe ietsje naar links kunnen bewegen, voor deze?
![]()
Heel gaaf!
Zooo de beentjes omhoog na een mooie dag! Het was erg druk vandaag en heb geen benen en stem meer over
…
Veel (jong) publiek vandaag en erg veel leuke gesprekken gehad. Leuk ook dat zoveel leden even langs kwamen voor een praatje. Jullie leuke reacties op de horloges waren weer leuk om te horen!
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk ![]()
Vroeger een groter mannenhuishouding gehad, gingen allemaal altijd zitten. Scheelt vuiligheid, schoonmaken én geeft meer ontspanningsmogelijkheden ![]()
hierdoor was er soms wel een zweetlucht te ruiken.
Haal soms maar weg ![]()
Gelukkig nog een engrenagepasser kunnen vinden, maar dan maatje klok
Was verder leuk, ik zie door de bomen het bos nog niet zo met de vintage horloges.
lineaire automaat
Nog nooit van gehoord!
Telkens weer iets nieuws leren, maakt deze hobby zo leuk! 🫶🏻
Ik was er pas heel laat, moest nog werken, maar op het eind van de beurs toch nog een erg leuke aankoop gedaan, heel happy mee
Leuk gedaan! Moest denken aan de Max Vakantieman: zou het hier stoffig zijn" ![]()
![]()
Zo da’s lekker!
Ouwe goudfetisjist…
Meen je serieus?
Meen je serieus?
Nee