RikkeTik Oktober sfeerimpressies en aanwinsten

Zit op een kleine 6 jaar…een leuke GMT. Maar ja, geld is al op😆

2 likes

In ieder geval niet in rook opgegaan, of toch wel ?
In ieder geval niet letterlijk. :thumbsup:

2 likes

prachtig! mag ik een indicatie van wat je er voor neergelegd?

heel mooi apparaat, veel plezier er van!

1 like

Hier ook al 4 jaar rookvrij.

Van shag in je hand naar een cheque van de bank.

5 likes

Absoluut een topper, mooie klok.

Erg variërend, tussen de 75-125 euro zijn ze te vinden :wink:

waaw echt waar, daar wil ik er wel een van gaan zoeken dan!

2 likes

en zie me zelf ook nog…

2 likes

De hele zondag besteed aan het beitsen en schuren van mijn jaren '60-'70 werkbank. Zaterdag gekocht bij/via een forumlid; leek me een betere tijdsbesteding dan weer terug naar Houten - waar ik zaterdag dus ook al langskwam…

Nu nog even geen pics, maar als het atelier klaar is maak ik dat wel goed. Heb al een handjevol (bestaande en potentiele) klanten die wachten tot ik eindelijk 's ga beginnen. :slight_smile:

Maar ook altijd leuk om de Rikketik-draad te lezen. Volgende keer ben ik er denk ik wel weer bij.

1 like

Afgelopen zondag voor de eerste keer deze beurs bezocht. 5 horloges uit mijn persoonlijke top tien gezien of gepast, waaronder een Omega Flightmaster, Breitling Pult, Wakmann Chrono. Prijzen waren schappelijk, maar uiteindelijk niets gekocht. Ook enorm veel meuk gezien, en mij verbaasd over hoe sommige handelaren / verkopers hun waar aanprijzen. Dat er bij het bandenkraam voor de ingang van de beurs een persoon full-time bezig was bandjes te verwisselen voor gelukkige kopers vond ik dan weer wel netjes. Mocht ik een beslissing maken om een vintage te gaan scoren, dan is deze beurs zeker de moeite waard.

1 like

Thanks. Ben er ook verguld mee en zeker nu ik 'm heb laten checken door m’n horlogemaker ( en vriend) en te horen heb gekregen dat het uurwerk nog lang niet aan een ( heel dure) service toe is. Nu nog kijken of ze bij Zenith nog een bezel hebben liggen.

1 like