Rolex , Audemars , Vacheron of? 🤔

Kennie

1 like

Eerlijk? Ik vind AP & VC niet tippen aan een day date. Als ik dan toch moet kiezen zou ik gaan voor een VC overseas. Vind AP niet heel mooi. Een VC overseas daarentegen… mooi klokje.

Maargoed. Day Date for president.

2 likes

Ik heb zeker 5 vrienden die niet op dit forum zitten die er een hebben. Waaronder een full set onyx 18038

Zat ns te kijken. Vond nog screenshot uit 2013. Toen al gek ervan

1 like

Dat is nu jammer. Ik vind die cherry of de iijsblauwe heel fraai😍

2 likes

Koop er dan een op leer! Limited special edition.

1 like

Ligt vermoedelijk wel met wie je omgaat. Op Nederlandse schaal vind ik dit niet mainstream. Een Philips flat screen daarentegen :joy:

3 likes

Die is mega. :drooling_face:

Ik doe gewoon lekker mainstream. Het woord klinkt al vies.

#HIPSTERHEID EN BOZE KAASDINGEN.

7 likes

20k op een horloge stukslaan is nooit mainstream. Als je een miljoen netto verdient per jaar is dat 1/50e van je jaarinkomen. Zo’n percentage geeft de gemiddelde hollander écht niet uit aan een horloge.

Zelfs een horloge van 2k is denk ik nog niet mainstream :joy:

7 likes

Zoiets had je toch? Ik vind een 18239 met ijs blauw of donkerblauw of cherry de :bomb:

1 like

Een gg oysterquartz is niet mainstream

1 like

Nee joh, Dit is doe als de rest mainstream. Eigenlijk best sneu🤔

5 likes

Ach ja, mainstream is niet juiste woord. Een DD is best duur. En heb t idee dat het exclusieve er klein beetje vanaf aan t gaan is. Was vroeger meer voor MIJN gevoel.

Niks mis met mainstream. Heb gisteren een 126234 gekocht. Dat is 100% mainstream, althans hier. Maar vind ook die geweldig.

4 likes

Valt me nu op dat deze wel mooi scherp is🤩

2 likes

Ieder heeft ook zijn eigen perspectief natuurlijk. Dus ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb 2 halve vrienden met een Rolex.

1 like

Dag en datum is zooo overrated.
Dat heeft een Seiko van een paar tientjes ook.

Weg met dat mainstream geval van je, en voor zoiets gaan:

4 likes

En dat is waar het omgaat. Wat vindt jij fantastisch! Die mooie witgouden day date die je had!:innocent: :partying_face:

1 like

Even in topic. Ik weet dat je leder niet prefereert maar dit vind ik persoonlijk wel prachtig!

https://maxwatches.jimdo.com/uhren/a-lange-söhne/a-lange-söhne-saxonia-18k-white-gold-216-026-mint-full-set/#cc-m-product-17102982396

1 like

Hij mot geen dooie dieren om zijn pols heren :smile:

1 like

Hou nou op. Heb eens zitten kijken na jouw post van vandaag. Je zei idd meteen toen al dat je m mooi vond!! Hahaha

Ik heb ook spijt. Heb m zelf zo gemaakt, zwarte plaat erin gedaan en spierwitte dag en datumschijf. Lekker horloge was dat. Retescherp. Under the radar. Lekker mainstream :rofl:

3 likes

:partying_face: ik vond en vind die fantastisch!

Zo veel moois te ontdekken :sweat_smile:

2 likes