Dit topic heeft daar zeker niet bij geholpen.
TS had beter gewoon gelijk kunnen beginnen met genieten. Hij leek er in het begin oprecht blij mee.
Link naar veiling object voor meer fotoâs
Precies dit, ik denk dat er nu weinig lol meer aan te beleven isâŠ
Als dat inderdaad drie weken is dan zou ik nu direct mailen om de koop ongedaan te maken.
@Onno1968 succes met de afhandeling!
Denk dat hij daar nu mee bezig is: hier reageert hij al 22 uur en 35 berichten niet meer.
Omdat ze waarschijnlijk niet het budget hebben om de âjuisteâ Rolex te kopen en dan naar dit soort alternatieven grijpen.
Inderdaad. Vooral de Italiaanse âexpertâ in vintage Rolex (zal geen naam noemen). Zijn schattingen van de waarde van een horloge zijn altijd zwaar overdreven als de aanbieder ook Italiaans is. Zou dit toeval zijn of misschien kennissen uit het Italiaanse horlogewereldje?
Hoi iedereen,
Het mistery is opgelost. Het is geen Datejust 16220, maar een 16234 uit 1996. Bezel is origineel, het hele horloge is origineel. De band is ook uit '96.
Dank aan iedereen die een positieve bijdrage leverde, speciaal degenen die al een 16234 vermoeden.
Aan alle zuurpruimen, betweters en jaloerse budget zeikerds, ook bedankt. Het was een leerzame ervaring, die ik ook nog ff met het veilinghuis zal delen.
Onno is helemaal niets aan het regelen, Onno houdt dit horloge en is super happy. De goedkoopste 16234 op Chrono24 (ook daar zullen velen weer een mening over hebben, maar is en blijft mijn referentie), uit de EU, kost 5.200 Euro. Dus met een servicebeurt bij een non-AD erbij, heb ik nog steeds een goede deal. Laat mij lekker in die waan. Fijne dag!
Zo is het Onno, veel plezier ermee!
Gefeliciteerd Onno met jouw nieuwe horloge
Geniet er van!
Mooi dit.
Benieuwd naar de komende reacties van de echtheid ontkenners .
Veel plezier ermee Onno en draag hem met plezier, dat is het belangrijkst.
maar wie heeft jou dat verteld?
En is er ook naar het uurwerk gekeken?
Goedkoop bestaat niet met (vintage)Rolex, duurkoop wel.
En je bent er nog niet, beurt en bracelet herstel wachten nog (de bracelet staat op breken).
Precies. Ben er ook wel benieuwd naar
Fijn voor jou man! Het belangrijkste is dat jij er tevreden mee bent en dat je geen gevoel hebt dat je een miskoop hebt gedaan. Geniet van je nieuwe aanwinst! Toch nog een welgemeend advies : doe je research volgende keer voor je een aankoop doet online. Nu is het goed gegaan maar je kan zomaar tegen een dure zeperd aanlopen.
Top Onno, dat is het allerbelangrijkst, het gras van sommige hier is altijd groener. Geniet ervan!
Misschien naast het groene deel, hier ook maar een ondergrens aan trustlevel opzetten.