1400 euro is wel heel snel verdient. Je gaat toch geen 1400 extra betalen voor een luxe winkelformule?? Ik heb niks tegen s&c maar ik heb er ook niks mee. Enige wat telt is de klok als die om je pols zit. Dan garantie?! Rolexen zijn nieuw technisch 100 procent. De kans dat je de garantie moet aanspreken is uiterst gering. En dan nog is de garantie gewoon aan de orde. Internationaal toepasbaar indien de garantie papieren gewoon aanwezig zijn. Kortom gewoon grijs als het 100 procent een nieuwe is
Ook een AD kan rek in zijn prijzen hebben. Je kan gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je hem elder voor bedrag x kan krijgen terwijl hij hier voor bedrag y staat (y>x). Afhankelijk van het merk en model willen ze soms best een stuk meebewegen (soms ook niet) of je op een andere manier tegemoetkomen. Zelf zal ik niet meer dan 10-15% overhebben voor een leuk aankoopproces, maar dat is persoonlijk.
Net vergeten: kijk ook regelmatig eens op de site van Steiner, daar komen er elke week wel een paar voorbij!
Edit: en in mijn vorige bericht dient âRoffelâ de âEiffelâ te zijn!
Succes!
Ik vind de 16234 ook een mooie optie en die gaat er ooit komen.
Die heeft geen gepolijste lugs zoals de 116234. Kwestie van smaak.
Ik zou lekker op chrono24 kijken voor een jong gebruikte.
Heb er zelf 1 en onafhankelijk van waar jij hem gaat kopen, Tis een top ding!
Mooie foto zeg
Coole foto!
Welke 2de hands adressen zouden jullie aanraden dan?
Gewoon chrono24 trusted checkout doen. Zolang die maar uit Europa komt.
Als je twijfelt Kun je me altijd een pb sturen met een linkje dan geef ik graag mijn mening.
Ik heb helaas geen roulette disk
Erg gaaf!
Ja die is leuk! Vanaf welk bouwjaar is dat dan? Want verder identiek toch?
Ja ik weet niet zo goed of het een optie was of inderdaad vanaf/tot een bepaald bouwjaar⊠Mijne is uit 2014 (volgens mij, anders 2015).
@Crownguard: Ramon, Kun jij ons hier iets over vertellen?
Ramon van Crownguard zou mijn eerste keus zijn.
Mooi en klassiek Rolex, wel 36mm
http://www.crownguard.com/collection/1790/rolex-datejust-116234-blue-36mm.html
Heb er daar ook eentje vandaan, een 1601 uit '71. Absolute topstaat inderdaad, niet voor de âNIET POLIJSTEN!!!â - puristen - maar het wordt wel heel goed gedaan. Prijzen zeer concurrerend.
Nou volgens mij hebben we een winnaar
LATEN ZIEN !, LATEN ZIEN !!
Dat kunnen ze willen, maar ik vraag me dan weer af of ze in naam der wet vragen mogen stellen.
Medunkt dat Rolex hier niet de dienst uit maakt wat betreft ons verbindingsrecht en onze consumentenbescherming.
Het is een beetje dubbel.
Nee normaal gesproken koop ik niet graag bij S&C.
Maar er zijn uitzonderingen.
- Daytona
- SeaDweller
- Skydweller
-BLNR
-?
Oftewel, populaire Rolexen.
De werkelijkheid is dat iedereen graag bij S&C koopt. Zolang het maar goedkoop is.
En iedereen koopt graag grijs omdat het goedkoop is.
Oftewel. Iedereen koopt het liefst zo laag mogelijk.
(Joh)
âWeâ zitten allemaal achter dezelfde producten aan. Het is tegenwoordig meer een kwestie van: â wie heeft hetâ dan de goedkoopste prijs.