voorkeur gaat nog steeds uit naar de Rolex Submariner.
Goede investering :
Rolex sub afgelopen jaar + 20%
bitcoin - 70 %
voorkeur gaat nog steeds uit naar de Rolex Submariner.
Goede investering :
Rolex sub afgelopen jaar + 20%
bitcoin - 70 %
Vergelijkbaar? Ja, ook met andere merken.maar Tudor had ooit iets te maken met Rolex, maar nu niet meer. Beide goede horloges. Rolex is topkwaliteit, Tudor is goed. Prijzen lopen tenslotte ook wat uit elkaar en bij Rolex betaal je ook je uitstraling (vaak naar anderen ) kwestie van smaak en budget uiteindelijk. Een ding is zeker.Rolex is een belegging, Tudor een uitgave.
Zou je denken�
Zo! Twee keer âWAARDEVASTâ in 1 post, kleine tip: als je een duur horloge wilt kopen maar je moet het verkopen als je auto groot onderhoud nodig heeft, je vrouw een nieuwe bank wil of er een kind komtâŠ
DOE HET NIET!
En âMYSTIEKâ , die hoor je niet elke dagâŠ
En je verwacht dat van een horloge⊠van staal of een ander (edel)metaal⊠dat door een fabrikant die 1,2 miljoen plus horloges per jaar uitpoept⊠fijne wedstrijd!
Aan de andere kant, de enige waterdichte omschrijving van mystiek die ik ken is:
âMystiek is de leer de mystici aanhangenâ
Dus wie weet toch wel!
Ik wens je een goede keuze en laat je aankoop even zien en of je een mystieke ervaring ermee hebt gehad!
Ja dat denk ik. Als je kijkt naar welke merken er binnen de Swatchgroep vallen, dan kun je ook niet stellen dat die merken wat met elkaar te maken hebben anders dan dezelfde aandeelhouders. Verder zijn het gewoon concurrenten. Ik denk dat Tudor en Rolex ook nog nauwelijks meer met elkaar te maken hebben. Geen gezamenlijke productie, marketing of wat dan ook. Das war einmahlâŠ
Heb dit jaar de bb58 gehad. Ook de 116610
Na die sub volgden BLNR, deapsea, Daytona. Die sub opende mijn ogen. ga voor de Rolex! Krijg je zeker geen spijt van. Mooiere bracelet alleen al. Wereld van verschil. Tudor niet verkeerd, Rolex gaver en mooier.
Dat in ieder geval niet.
Daar is veel debat en onduidelijkheid over. Of en hoe ze precies samenwerken op bijvoorbeeld R&D vlak en zelfs m.b.t. productie van onderdelen wordt uit publieke bronnen niet echt duidelijk.
Ik verslikte me in mijn kopje thee en macaron toen ik dit las lieve @BG1
Tja de mystiek van een deze merken lopen volgens mij zeer uiteen sinds ze bij Tudor besloten om duikhorloges te maken die maar vooral niet op een Submariner leken en Hydronaut heten. Toen kwam de ommekeer en kregen we de dikke Black Bay en Pelagalos. ReĂŻncarnaties van de legendarische snowflakes. Maar wederom geen echte Rolex look. Soort van dikke homage. Als ze nou iets zouden uitbrengen in de oude 5513 stijlâŠdan zou ik kwijlend voor de AD liggen te wachten. En met mij vele anderen hier.
Bij mystiek denk ik vooral hier aan mijn meer dan warme gevoelens voor @Batossai
Ik vind dat je een groot deel van het forum hiermee te kort doet Woutje. Wij zijn ook heel mooi en mystiek.
Op welke feiten baseer je dit?
Dit filmpje al gezien?
Ah net zoals de Bitcoin een belegging is, of 25 jaar geleden antiek, klokken of postzegelsâŠ
Alleen de afbeelding is toch al voldoende om het kaf van het koren te kunnen scheiden
Dat zijn niet de beste voorbeelden van een geslaagde belegging!
Punt is dat je niet weet wat een geslaagde belegging is, Rolex is nu hip and happening en de laatste jaren zijn veel modellen ook gebruikt in waarde gestegen.
Maar dat zal iemand je in 2017 ook verteld hebben over Bitcoins.
Snap ik, en dacht ook dat dit een bewuste grap was.
Over 25 jaar draagt bijna niemand meer een polshorloge, en daar wil ik wel een weddenschap op afsluiten
disclaimer, Hendrik is al op leeftijd
p.s. zie ook steeds vaker autohandelaren die een Rolex aanbieden, maar om daar nou een nieuw topic over te startenâŠ
Goed filmpje met respect voor beide merken.