Rolex GMT Batman uit productie?

Hallo allemaal,

Heb ik wat gemist? In een paar weken tijd zie ik op het internet prijzen van de GMT Batman staan van boven de 12000 euro. Paar weken geleden zaten ze naar mijn weten nog op ongeveer 9000 euro. What happened? Uit productie?

MvG Ralph

Yep. Ik denk dat je eea gemist hebt.

Zie Rolex Only topic. Er was overigens nog een topic waar dit besproken werd. Iets over wandelgang geruchten over een nieuw model :scream:

Edit: dat topic ging over een sub, niet over de batman. Geruchten over nieuwe Rolex Submariner

Paar weken terug geen €9000 hoor. Toen al 10K

1 like

Als je er eentje wil zou ik het alsnog nu doen. Wanneer hij uit productie gaat gaat het wel sky high. Net zoals de Hulk.

Lees je mee Wimpie? Niet nu verkopen :joy: @willemC

3 likes

En als er een nieuwe komt zijn ze er te weinig en gaat de prijs omhoog.

OMFG zou het een complot zijn??

1 like

Ik vond de batman altijd een van de mooiste rolexen , en als ik er ooit eentje ging kopen ging het die zijn.
Nou dat gaat nu ook niet meer …

Jawel joh, komt allemaal goed.
Je moet alleen ff wat langer doorsparen :wink:

Daarnaast, ik durf bijna met zekerheid te stellen dat de kleurstelling niet nooit meer terug zal komen. En ik ken werkelijk niemand die bij Rolex werkt die mij dit heeft verteld :wink:

2 likes

Ja want op de rolex site staat hij ook gewoon nog op ?

:scream:

1 like

Las dat Rolex sowieso stopte met horloges maken.

9 likes

Hahaha i know. Ding is nu al aan het stijgen… echt absurd. Wel leuk om te zien :laughing:

Hoeft niet weg btw!

1 like

Nou, dat weet ik niet. Maar het lijkt er verdraaid veel op dat ze alleen met de oog op winst produceren

1 like

Dekselse schavuiten en schobbejakken zijn het!

1 like

Addergebroed!

1 like
1 like

Echt Rolex heeft het woord marketing en de woorden supply and demand opnieuw gedefinieerd. Gekkenhuis! :sunglasses:

1 like

Iets met vraag en aanbod… absurde prijzen als je het mij vraagt.

Zeg maar gerust exact :wink:

1 like

Ah, had ik het toch goed onthouden!
Thanks

1 like