hallo Chris ik heb van een vriendin gehoord dat ik bij jou terecht kan voor een reparatie van een jubilee band.
ik hoop dat je nog actief bent op de forum.
ik hoor het graag van u
Beste @Chris_EU
Zou je mij misschien een prive bericht kunnen sturen. Ik ben net lid geworden omdat ik graag een Rolex band door jou zou willen laten herstellen maar ik kan nog niet helemaal vinden hoe ik jou kan bereiken hier. Dus dan maar op deze manier.
Met vriendelijke groet
Danny
Hoi Chris goeiedag ben hier nieuw op forum zag jou naam tevoorschijn komen op veel topics als de rolex bracelet dokter.
Kan u contact met me nemen heeft een rolex date just met jubileum band met wat rek die ik wil later herstellen alsvast bedank voor uw rsactie groetjes
Wat een hilarisch topic is dit, dingen, dus ook diensten, zoeken, mogen alleen leden vanaf TL-2 op dit forum, net zoals het aanbieden ervan. Als je niet eens een PB kunt verzenden, dan wel schreeuwen om hulp voor reparatie van je Rolex-band???
Sja, dat kan volgens mij helaas wel. Net als dat ze ook mogen kopen van een TL-2 of TL-3.
Bovendien, ze kunnen geen PM sturen in het begin omdat ze als TL-0 starten. Maar na een paar berichten zijn ze al TL-1 en dan kan je wel een PM sturen.
Beste Chris, vol bewondering volg ik je werk al aan een aantal jaren. Ben zojuist lid geworden omdat mijn jubilee band van mijn 16234 uit 1997 ook wat rek vertoont. Niet heel ernstig maar genoeg om mij eraan te storen. Zou jij dit kunnen / willen verhelpen?
Chris
ik lees dat je het heel druk hebt met repareren van rolex banden.
ik heb een jubilee band dei ook al aardig versleten is
zou je mij kunnen mailen op a.visser@ijsselgemeenten.nl als je nog reparaties wil aannemen.
groet
Arie
Chris, ik heb je net een pm gestuurd, maar ik weet niet of die toegekomen is. Ik kan hem in alle geval niet zien onder mijn naam in het envelopje ? Wil je mij eens een pm sturen dan kan ik je daarop antwoorden.
@Chris_EU, mijn jubilee bracelet is al eens reeds gerepareerd geweest. Echter heb ik per ongeluk mijn laatste link een beetje laten rekken door ergens vast te zitten. Hierdoor staat deze een beetje scheef tov de rest (stoort me heel hard). Kunnen wij verder afspreken via DM? Alvast bedankt.
Goedenavond @Chris_EU,
Ik ben trotse eigenaar van een Rolex 16234 uit ‘94, echter heb ik wat rek issues met de band en is een middenschakel helaas los geraakt. Denk je dat je hierop een reparatie kan uitvoeren?
Hoe de overheid zijn ICT zo lek is als een mandje? Nou door medewerkers die hun overheid/gemeente email prive gebruiken en lukraak op het internet gooien.
Verder geweldig werk wa Chris doet, al mogen wat meer foto’s natuurlijk altijd
Net mijn oyster band teruggekregen van Chris, wat een verschil! Super mooi werk en ik begrijp nog altijd niet hoe hij dat heeft gedaan. Maar super goed resultaat. Dit was de rek vóór de renovatie:
Dat ziet er weer super netjes uit zeg. Ik zal niet zoals iedereen hierboven nu direct om hulp vragen van Chris, maar ik ga dit topic zeker in mijn browser opslaan. Zodra ik me ga storen aan rek op mijn band weet ik wie een pb te sturen. Netjes werk @Chris_EU (helaas is mijn “oudste” Rolex uit 2006, dus ik hoop dat dat pb’tje nog een lange tijd op zich laat wachten )
Ik heb een 26MM Rolex lady-Datejust en zou graag bij jou de rek uit de band willen halen. Zou je mij een bericht kunnen sturen zodat wij in contact kunnen komen ?