Rolex Jubilee & Oyster band met rek repareren

Hij is lekker opgeknapt zeg!

1 like

Komt nu waarschijnlijk een link tekort :joy::+1:t2:

4 likes

Had gelukkig wat reserve, maar meesterwerk van Chris!

1 like

Dude, voor is wel héél erg. :grin:

Top werk!

1 like

Ja was heftig, zo heb ik de klok aangeschaft, was een tijdje op zoek naar iemand als Chris… gelukkig via dit forum is het snel gegaan

1 like

Zo had Rolex het nooit voorzien. :astonished:

Geen dag te laat die interventie, ik begin me dan direct vragen te stellen hoe het met het uurwerk zelf is gesteld…

1 like

Jij ook bedankt @Stef83 voor het vertrouwen in mij. Het was een leuk projectje! Prachtige Rolex en na de rek restauratie, komt die helemaal tot zijn recht :star_struck:

De jubilee pinnen waren niet in al te beste staat en goed versleten haha.
Uiteraard alle versleten pinnen vervangen voor nieuwe exemplaren.
thumbnail_IMG-20210216-WA0012

Hier het duidelijke verschil. 1 helft met rek en de andere helft weer strak gemaakt.

Zeker de moeite waard! Veel plezier ermee @Stef83

17 likes

Alsof de fotos nog uitleg vereisten. :laughing:

3 likes

Ziet er top uit man! Vakwerk. Ik ga je appen om een keer een blik te werpen op mijn jubilee band.

Zo wat een topper is die Chris!

Heeft recent mijn Jubilee onderhanden genomen van mijn 16234.

Helaas geen “goede” before foto, maar er is wel degelijk verschil zichtbaar!

Nogmaals bedankt Chris!

5 likes

Goedenavond @Stephann! Ah, gelukkig heb ik een tussentijdse foto genomen, met 1 helft gerestaureerd en de andere helft met rek. Hier zie je duidelijk het verschil op de onderstaande foto. De open ruimtes tussen de schakels zijn verdwenen en dit draagt veel mooier om de pols. :ok_hand:

Bedankt voor het vertrouwen in mij. Het verschil was visueel niet super groot want je band was nog in aardige staat, maar hij zat na de restauratie wel veel mooier om je pols! Heel veel plezier ermee en mocht je in de buurt zijn, kom een koffietje doen :grin::sunglasses:

5 likes

Hi @Chris_EU


Mijn dochter heeft ook een twee kleurige jubilee uit 1986 met enorm veel rek. Ze vroeg mij om eens te kijken of ik iemand wist die dit zou kunnen repareren.

Kan ik met u in contact komen?

Alvast bedankt!

Mvg, Ton

3 likes

Even een @ erbij zetten.
Voorbeeldje: @Chris_EU
Dan krijgt hij een notificatie.

2 likes

Thanks!!

2 likes

@berhan Die bedoelde ik Hans

2 likes

@Chris_EU chris topresultaat erg blij mee!
Voor:

Na;

15 likes

Gisteren weer mijn oyster band opgehaaald bij Chris. Na 11jaar zat er toch best wat rek op. Maar hij is nu weer als nieuw. Ik ben er weer wijs mee. Top @Chris_EU

17 likes

7 likes

Kijk dat is een hele verbetering! Ziet er weer mooi strak uit en de band zit nu weer solide om je pols :sunglasses::+1::+1:

Veel plezier met je Explorer, was een leuk projectje! Prachtig horloge en met de Oyster band zonder rek, komt die weer helemaal tot zijn recht!!!

Polijstbeurtje heeft hem ook goed gedaan :grin::grin:

Hier de gerestaureerde band in volle glorie, met de correcte finishing .

Fijne avond @scheffers! Bedankt voor je vertrouwen in mij.

14 likes

Hier wat plaatjes van het geweldige werk van @Chris_EU!!
Voor en na:

12 likes