Hoi mensen! Rolex Folded Jubilee bandje met rek en wat forse butsen in een paar schakels te restaureren. Alleen de butsen eruit halen en de sluiting opnieuw brushen. Uiteraard rek er zoveel mogelijk uit, zodat deze weer mooi om de pols valt. Owja de band Connector was helemaal versleten inclusief de pin.
Ik denk niet dat je nog kunt aankloppen voor een folded Jubilee-band😆 Veel mensen willen de originele band namelijk behouden, omdat deze ooit van hun vader is geweest of om een andere emotionele reden. Daarnaast blijft de sluiting zo matchen met de kast qua jaartal.
En zo ziet ie er uit op de 16613 waar hij bij hoort. Chris bedankt, top gedaan. Zowel mijn klant als ik zelf hadden nooit verwacht dat dit resultaat nog mogelijk was.
Een keer wat anders restaureren. Prachtige bergeon 6040 press binnen gekomen. Nouja de techniek, hij had een klein opknapbeurtje nodig en een beetje kruipolie.
Veel roest. Ook op de veer die niet meer terug veert.
Ik ben nieuw hier maar las al je berichten vaak offline. Ik weet niet hoe ik je een dm moet sturen ik had graag je prijzen geweten ivm Jubilee band van een lady datejust 26mm
Ik heb interesse in het laten reviseren van een horlogeband en zou graag rechtstreeks contact met je willen opnemen. Zou je me misschien een berichtje kunnen sturen of laten weten hoe ik jou direct kan bereiken? Het betreft een type Rolex DJ band 36 - ref. 16013. Eventueel later nog een andere band maar dat is nu niet aan de orde.