Rolex keuze stress! Dank voor het meedenken allemaal. Knoop is doorgehakt!

Fantastisch idee! Maar ik heb mezelf hier eens rupsje nooitgenoeg genoemd, dus ik zie het al voor me dat ik ze beiden wil houden :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:. Lastig dus :joy:

:point_up_2:

Zeker!

Tja, je hebt gelijk! Maar ik vind groen echt ook heel gaaf! :heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Iedereen bedankt voor zover voor alle advies en meningen. Tot nu toe lijkt de Submariner de voorkeur te genieten.

Nee, en het betrof een LN, geen LV :wink:

1 like

Vorige week naar S&C Utrecht, zelfs de LN geen wachtlijst aannames meer.

Weet iemand waar ze nog wel mensen op de wachtlijst plaatsen?

:point_up_2:

Antwoord van Gassan Diamonds en Sachaap en Citroen! Wow! de 116610LV kan ik dus vergeten :weary:. Bij Schaap en Citroen ook geen mogelijkheid meer om voor de LN in de wachtlijst opgenomen te worden. Holy shit!!

Gassan Diamonds

Geachte heer,

Allereerst hartelijk dank voor uw interesse in GASSAN Diamonds. Wij sturen u deze mail naar aanleiding van uw vraag.

Merk: Rolex
Model: Submariner Date / 116610LV

Helaas hebben wij dit model momenteel niet op voorraad. Wij zijn afhankelijk van de levering van Rolex en de vraag is momenteel hoger dan het aanbod. Daardoor kunnen wij deze niet op korte termijn leveren. Helaas is onze wachtlijst voor dit model ook al gesloten. Mocht u interesse hebben in een ander model, vernemen wij het graag. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u vragen heeft, beantwoorden wij deze graag.

Met vriendelijke groet,

GASSAN Diamonds
Nieuwe Uilenburgerstraat 173-175
1011 LN Amsterdam

Schaap en Citroen

Beste heer,

Het gevraagde Rolex model is niet beschikbaar helaas. Wij hanteren hiervoor een wachtlijst en deze is al enige tijd gesloten.

Met vriendelijke groet/ Kind regards,

Schaap en Citroen Den Haag
Plaats 2
2513 AE Den Haag

Dit is natuurlijk gewoon een standaard bericht wat ze misschien wel 10 keer per dag versturen.

Je moet zelf naar de winkel toe gaan, dan maak je volgens mij meer kans om er ooit (g)een te bemachtigen.

Bizar dit!

Hoi ik wil €8350 uitgeven aan een horloge mag het aub? Euhh nee u mag er niet eens meer op wachten doei doei! :joy:.

4 likes

Heel mooi :wink:

Als rolex leek. Misschien niet gewoon een half jaar of een jaar wachten met de kans dat de gekte voor dit model een beetje geluwd is?

Langs gaan en kijken of dat er met een aanbetaling wel een wachtlijst is? Ik kan me zo voorstellen dat ze per mail geen wachtlijst hanteren. Iedereen kan ander op een blauwe maandag zich even op de lijst laten zetten en zo de lijst blokkeren.

Heb ze gebeld en nemen dus geen aanbetaling aan! :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Kijk als je deze echt wil zou ik geen concessie doen. Dan maar via een premium prijs grijs. Maar iets kopen wat net net niet is is zonde.

Nope niet grijs en zeker geen premium prijs! Ik vind veel horloges leuk maar ben niet zo wanhopig dat ik me een oor laat aannaaien! :grinning:. Uiteindelijk is het maar een horloge en geen nier!

3 likes

Dat is zo.

:+1:

Dit onderwerp is al vaak besproken in dit forum, inclusief de verontwaardiging over het fenomeen wel willen, maar niet kunnen kopen. Het is helaas de realiteit van de huidige heel veel vraag en weinig aanbod markt.

En als kopen via de officiële AD’s niet lukt, dan wordt de vraag toch wel ingevuld via grijze import en richt de verontwaardiging zich op de prijs.

Er zijn zat Submariner, GMT’s enz te koop ver boven de officiële prijs. Dan is het een persoonlijke afweging om het wel of niet te doen.

1 like

:thinking::thinking::thinking::thinking:

Zeker, dat spreekt toch ook niemand tegen?

De keuze om het wel of niet grijs te kopen ligt bij een ieder zelf

Ik weet het niet hoor, maar dit lijkt toch wel wat verontwaardiging :wink:
En vat het niet verkeerd op, ik heb zelf een jaar geleden bij de AD gestaan, toen was het niet veel anders :grinning:

1 like

ik zou voor een submariner hulk gaan maar die zal je waarschijnlijk niet bij een officiële dealer vinden

Teleurstelling zou ik het eerder noemen, maar met verontwaardiging is ook niets mis in dit geval ben ik van mening.

Als je het snel leest is er weinig aan de hand. Lees je wat rustiger dan staat er dat ik €8350 voor een horloge wil betalen maar niet eens op de wachtlijst mag plaatsnemen. Ik snap dat het hier gaat over vraag en aanbod! Ben ik teleurgesteld? Jazeker! Maar daar kom ik wel overheen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

1 like