Aanbiedt
Hoe kan een Rolex echt zijn als de dial dat niet is? En waar komt jouw kennis vandaan om tot deze conclusie te komen?
Insta inderdaad, zoals genoemd. Je kan ook altijd even een verzoek doorsturen waar je naar zoekt.
Ik heb mijn Datejust bij de beste man opgehaald, die is uiterst scherp. Ik zou het zo weer doen!
Laat me niet lachen. Ow wait…
Heb hem een bericht gestuurd
Dit zijn ze! Juuste inbreng en een goeie tip voor de wijzer check. Hulde en proost🍻
Welkom op HF en veel plezier hier gewenst! Succes met het vinden van een Datejust, het er na zoeken is al erg leuk (ervaring😁).
Dank je wel. Denk dat dat inderdaad al een leuk aspect ervan is… De zoektocht.
Nice, benieuwd naar de foto
Komt goed
Als je een nieuwe wilt is een Tudor Prince Date Day (76213 of 76214) misschien wat. 3200euro ongeveer ligt deze, of een variant hierop, op je deurmat. Geeft je het vintage gevoel maar is nieuw.
Mooi horloge, maar het is geen Rolex.
En toch, ondanks dat het naampje, de samenstelling van het bandje, en het kroontje het enige verschil is, maakt dat toch een horloge wat geen vervanging is voor het origineel.
Edit; begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook een date+day gehad, maar toen ik de kans kreeg een Rolex te kopen, die ik eigenlijk wou in de eerste instantie, maakte de tudor meteen plaats.
Gefeliciteerd en veel plezier ervan!
Dank je wel!
Man, man, man… als je een auto koopt schrijf je èn relatief èn in absolute bedragen meer af. Een dakkapel of keuken schrijf je in één keer volledig af.
Who cares?
Koop een horloge dat je mooi vindt, geniet er elke dag van dat je hem om hebt, de waarde doet er niet toe zolang je hem koopt met geld dat je kunt “missen-missen” en hem niet verkoopt
En dan ga je van nieuw naar vintage, volkedig anders in afwerking, gebruiksmogelijkheden, look and feel….?
Ah, geen nieuwe Mercedes C klasse leverbaar, doe me dan maar die 1984’er Mercedes 190, 2.0 4 bak, ach wat maakt die vijfde versnelling uit? Het lawaai met rijden? Het ontbreken van airconditioning.
Ik ben gek op vintage, maar ik van nieuw omdat er een kevertjjd van 3-18 maanden opzit naar echt vintage……
Jij kunt het altijd zo mooi uitdrukken Bas!
(Nog gefeliciteerd met je stad trouwens!)