Rolex of Tudor Pepsi GMT?

Puur op basis van verfijning zou ik kiezen voor de Tudor (behalve de wijzers :anguished:).
Echt een NO irt de Rolex:de datum …GROOTTTT

Misschien toch om de BLRO pipo’s nog een klein beetje tevreden te houden :sunglasses:

1 like

even samenvattend: smaken verschillen, maar ik heb nog niemand een goed argument horen noemen waarom de Rolex een kleine 5K meerwaarde heeft.

3 likes

Die is er ook niet :joy:

8 likes

Eens, ik heb mijn naam op de lijst gezet voor de Rolex (whisful thinking​:innocent:) maar des te langer ik kijk vind ik de tudor serieus mooi. De oyster band vind ik zelfs velen malen mooier dan de jubilee van Rolex :scream:

Food for thought?

2 likes

Die is er wel degelijk, omdat ze het kunnen vragen. Meer is het denk het niet. Oh ja ze gebruiken veel duurderder tennisspelers, moet ook allemaal betaald worden.

Zie het maar als een belastingtoeslag voor oppervlakkige en status gevoelige paupers hahahaha (ik ben er een, dus niet gillen allemaal)

5 likes

Vind de Tudor erg mooi, lijkt ook wel heel erg op de vintage GMTs ref. 6542 en 1675.

Blijft een jaartje op dit forum meelezen en dan heb je je antwoord.

2 likes

Rolex heeft de naam maar de Tudor wint het qua vormgeving in dit geval, imho.

5 likes

De Rolex is altijd perfecter afgewerkt. Is een origineel ontwerp en geen hommage. Kan goed op leer en eventueel een Nato en is veel waardevaster. Zo genoeg?

2 likes

En die Steinhart wiijzers dan? :thinking:

4 likes

5 likes

Onzin, Tudor cases zijn gewoon van Rolex kwaliteit. En de Subs worden bijna standaard met een scheve duikersring afgeleverd dus het is maar wat je perfect noemt

2 likes

Lijkt er ook erg op… deze is alleen niet meer leverbaar

3 likes

+1 voor de tudor gmt. Maar die rivet oyster vind ik echt niet fraai.

2 likes

Geef maar eens een draai aan de bezel! Geen van de Tudors die ik had konden qua afwerking, hoe puik ze ook gemaakt zijn, tippen aan mijn sub. Qua design zijn ze wel frivoler natuurlijk. Qua draagcomfort wint de sub ook weer makkelijk.
Geen onzin dus wat mij betreft.

Edit- momenteel geen Tudor of Rolex in de verzameling.

2 likes

Huh??

1 like

Echt niet!! Het is momenteel Sinn, Panerai, Omega, IWC, Longines, Zenith, Maurice Lacroix, Seiko, Seagull, en een Tourby waar ik voor gekozen heb.

2 likes

Ik denk dat Omega enorme concurrentie heeft van Tudor.

Tudor spreekt mij persoonlijk meer en meer aan.

2 likes

Dit. De nieuwe gmt is te lomp, de Tudor is te veel geïnspireerd en de gmt wijzervorm is té ‘gezocht’…

3 likes