Rolex - Oyster Perpetual Date - 15200 - Men - 1994 (Heb ik een fout gemaakt?)

Ik zou dit HF lid vragen om deze voor je te reserveren tot je het geld terug hebt. Moet je wel net wat bijleggen, maar daarvoor krijg je wel een 10x beter horloge terug. En 2mm meer :slight_smile:

1 like

Dank voor de tip! inderdaad een mooi horloge, ik vraag me wel af of voor mij de 2mm extra genoeg verschil maakt. Ik vond 34mm namelijk al wel erg tiny. Voordeel wel van hier is dat ik hem persoonlijk zou kunnen proberen.

2 likes

Catawiki waarde schatting klopt zelden tot nooit. Altijd als je een horloge biedingen bij Cata wil doen. Op chrono kijken wat je betaald voor hetzelfde model. Mijn conclusie is 99% van de keren ben je bij Chrono24 beter uit met vaak zelf ook nog of een nieuwer jaartal, geheel compleet, en vaak ook nog met service of garantie als je hem bij een dealer koopt.

Verder Ray_r. Heb zelf ook wel wat fouten gemaakt met horloges online kopen. Probeer ervan te leren en de volgende keer beter onderzoek te doen. En je kan altijd mensen hier om raad vragen de meeste helpen je graag.

Ik vind het ook altijd vervelend om minder positief te reageren als iemand iets al aangeschaft heeft maar ik ben het hier wel mee eens.

Ik zou mijn verlies van €819 nemen. Bovendien vind je 34 mm te klein voor je pols (en dat zou ik persoonlijk ook vinden).
Voor het bedrag dat je retour ontvangt kun je -als er niet persé Rolex op de plaat moet staan- mijns inziens veel meer horloge kopen dan dat je nu gedaan hebt.

Het is maar een suggestie. Vooral op je gemak kijken dit keer voordat je iets beslist :wink:

En op chrone24 zijn ze ook altijd nog net even te duur hé. Maar goed, daar kun je onderhandelen natuurlijk. En (zeker met de certified optie) een betere plek om te kopen dan catawiki.

Ooit in een dronken bui een dame meegenomen naar huis. Dat heeft me enkele tonnen gekost.

2 likes

Dan kan het lijen, zeg maar. Ik ben al een beetje naar als vreemde dames mij duizenden kosten.

:joy: zijn jullie nog steeds getrouwd of is de geldkraan nu dicht? :blush:

1 like

Overigens scheelt het meer dan je zou verwachten, afgaande op de specsheets. Een crosspost maar hier zie je 34 en 36mm naast elkaar en ik vond het verschil . Vooral doordat de 116000 nog uit de tijd van de grotere kasten stamt bij Rolex

1 like

Het stroomt er nog steeds uit, helemaal sinds ze zichzelf vermenigvuldigd heeft.