Rolex Seadweller ruilen voor 4K gitaar en ik vertrouw het niet.

Was al aan het tekenen :joy:

57 likes

Beide fake :scream:🥳:rofl:

Goedendag, hetzelfde horloge is mij ook aangeboden, door een heerschap uit Almere, dhr. Hermen G.
is een fake en hij weet dat.

Afblijven dus.

27 likes

Als dit klopt heet het gewoon oplichting.
afspraak maken met de meneer om deal te sluiten en van te voren de politie bellen, kunnen ze hem gelijk meenemen.

8 likes

:joy: geniaal.

1 like

Voor de zekerheid ook HFelidos meenemen :joy::+1:

1 like

Beste Ronald, ik ben de gitarenhandelaar aan wie dit horloge is aangeboden. De vraagprijs van de gitaar is €9.500 vandaar dat ik qua waarde verschil niet meteen argwaan had. Verder heb ik weinig verstand van rolex horloges maar weet wel dat er HEEL veel wordt nagemaakt. Vandaar mijn vraag via de OP van deze post.

Nu ik jouw reactie lees toch maar besloten een account aan te maken zodat ik zelf ook kan reageren en als waar is wat je zegt is het inderdaad pure oplichting en ben ik niet te beroerd actie te ondernemen. Heb je nog communicatie tussen jouw en Hermen G?

14 likes

de “Less Paul” ook… geniaal!

6 likes

Dat lijkt me nou een top plan!
een oplichter minder in de markt.

G leest natuurlijk mee :scream:

1 like

Jazeker, heb communicatie op de Whatapp staan. Ik begrijp dat het horloge wederom door Hermen G. is aangeboden?

2 likes

Ik had de naam op de bon weggepoetst, maar het gaat inderdaad om dezelfde persoon.

1 like

Jup…

3 likes

hetzelfde erfenis verhaal. Is gewoon een ordinaire oplichter.

4 likes

Dit bewijst toch maar weer eens fantastisch de meerwaarde van het forum :grin:

15 likes

2 likes

hierbij de tekst die hij mij schreef na zijn ‘vermeende’ bezoek aan de AD.

1 like

Dat was mijn eerste rode vlag.

Zo is dat. :slight_smile:

2 likes

Dit is ook al een raar verhaal toch?

En nu alle NAW gegevens weer verwijderen anders wordt het hele topic verwijderd. De mods vinden dit niet leuk. :man_shrugging:

4 likes