Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

Ik snap wel dat jij zonnebrillen in de winter promoot #subliminalmessaging.:sunglasses::snowman:ļø

1 like

Tsja, dat vind ik dan weer helemaal niets. Ik vind die smalle schoenen en smalle broeken niet in evenwicht, zo word je een soort letter L, de kleuren van die schoenen vind ik ook maar raar. En een broek zonder omslag vind ik ook maar een losse lap stof. Maar gelukkig mogen smaken verschillen. :slight_smile:

Zo lang je er geen G-Shock, Fitbit of Sub bij draagt tenminste. :joy:

1 like

je begrijp me verkeerd. Een pak met van bommels er onder is prima. Maar dan dat plastic sport horloge er bij, dat vind ik niet kunnen.

1 like

Hoewel broques onder een pak, ongeacht het merk, natuurlijk eigenlijk weer niet kunnen.

2 likes

[/quote]
Hoewel broques onder een pak, ongeacht het merk, natuurlijk eigenlijk weer niet kunnen.
[/quote]

Waar staat dit geschreven? Ik vind dit wel kunnen namelijkā€¦
En deze kan overal onder. Zelfs naakt staat ie goed.

3 likes

Ik wou hem nog passen bij S&C, maar toen ik me uit begon te kleden werd ik de winkel uitgezet :disappointed_relieved:

1 like

Dit draag ik regelmatig zo, dan kan dat toch ook met een duikertje van Rolex?:grinning:

5 likes

In zijn programma ā€˜hoe heurt hetā€™ hoorde ik een ā€˜adelijkā€™ persoon zeggen: ā€˜Eventjes een plant doodzeikenā€™

1 like

Hahaha ook een adelijk persoon moet wateren :joy:

Rib-fluweel kan prima met een duiker, maar dat is een hoogstwaarschijnlijk een casual colbert en geen 3 of delig kostuum. Desalniettemin vind ik het alsnog kunnen bij een pak, moet niet te worden natuurlijkā€¦ Dus geen u-boat unit maar een verfijnde sub of seamaster moet kunnen :+1:

1 like

In adelijke kringen komen de grootste varkens voor, trust me. Geen garantie voor stijl of fatsoen.

1 like

Klopt helemaal, voor het echte ā€œdeftigeā€ werk heb ik dan mā€™n Hamilton Jazzmaster, Tissot Classic Dream, of mā€™n oude Omega dresser, alle drie op leer. Toch is de Seamaster breed inzetbaar!

Ik had je inderdaad even verkeerd begrepen. We zitten helemaal op Ć©Ć©n lijn. :slight_smile: Excuus!

Gezondheid!

1 like

:smiley:
Brogues dan maar.

2 likes

Hans, met een Rolex achter een vleugel kan nou weer net nietā€¦:wink:

1 like

Haha, ik ben ook maar een arme muzikant, hoewel deze echt niet zou misstaan aan de vleugel:

Eventueel met een leuk leren bandješŸ˜€

6 likes

Maar wel met een chagrijnige bek :worried:

Yep. Daarom heb ik ook zo een hekel aan die zogenaamde etiquette, opgelegd door die zogenaamde heren.
Er is niks ergers en asocialer dan een stel brallende etiquette-mannetjes die denken dat dat zo heurt :confounded::face_vomiting:

Mijn vriendenkring bestaat uit :

image
Downtown Bijlmer ( toevallig ook een paar van de foto :rofl: )

En uit :

image
Die zijn Polen, maar het lijkt erop.

En ook uit :


Lullo`s uit de Grachtengordelroos en oud-zuid.

Alles gezellig door elkaar, al 30 jaar lang.

3 x raden wie de grootste teringzooi achter laat na een verjaardagā€¦
Het grootste ā€œtuigā€ uit Noord of de Bijlmer staat `s ochtends vroeg mijn huis te stofzuigen of halen een doekje over de tafel na een feest.
Diederik-Jan, Gosewijn en Van Vleuten kotsen alles onder, pleuren 5 flessen bier om ( SOOOOOORRY ) en stappen vervolgens lam in de auto om af te spreken met Appie op de brug. Met hun etiquette.
Jonkheer Jeurt K. past precies in dat plaatje.

Hoppa. :point_up_2:t4::point_up_2:t4::point_up_2:t4:

Dus met andere woorden : wat nou etiquette.

5 likes

Klinkt als een gezellig feestje

1 like