Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

Komt wel weer terug. :v:

1 like

Heerlijk ! Lekker plat ook.

1 like

Simpel

Kijk hier word het simpel uitgelegd.
De enigste uitzondering is #6
https://www.artofmanliness.com/articles/matching-your-watch-with-your-clothes/

1 like

Het staat op een plaatje dus het is waar!


Blijft ook maar mijn mening natuurlijk. :slight_smile: Maar dat je bij casual niet alles zou mogen dragen wat je wil vind ik wel heeeeeel raar. :thinking:

4 likes

Klopt een stuk beter zo, dat schema.

Dat er mensen zijn die denken te kunnen bepalen wat ‘hoort’ en wat je daarbij ‘mag’ dragen is ook best wel raar.

2 likes

Ik tegenwoordig ook, en dat kan prima…

…net als stalen Rolexen, gewoon doen! Andere Rolexen trouwens ook. :sunglasses:

4 likes

Etiquette is eerst en vooral bedoeld om sociaal ongemakkelijke situaties te voorkomen, niet om te laten zien dat je tot een bepaalde klasse behoort of iets dergelijks.

4 likes

Je mag van mij dragen wat je wil. Maar als je aan mij vraagt wat ik ervan vind dan vertel ik je wat ik ervan vind. :slight_smile:

3 likes

Het plaatje komt uit het artikel en maakt het overzichtelijker.
Maar ik deel ook je mening dat een (de meeste modellen toch) dress watch ook bij casual gedragen kan worden. Het is pas een belachlijk zicht met een training of sportkledij.

:point_up:️ dit dus.

Dank je wel Harry, een dresser waar je mee kunt duiken en pianospelen😀.

1 like

Mee eens, staat goed en gewoon doen wat je zelf mooi lijkt. Veranderen kan altijd nog!

:upside_down_face:

1 like

Ik bedoel een duiker waar je mee kunt “dressen” en piano spelen (sorry).:grin:

2 likes

:+1:t4::laughing:

1 like

Als je achter een vleugel op het podium zit wil je echt geen horloge aan je pols. Als je hardloopt wil je ook geen zwaar Seiko monster dragen…

1 like

Ook als ik moet optreden op een podium (aan de vleugel) heb ik een horloge om, meestal niet de Seamaster, maar de lichte Tissot Classic Dream bijvoorbeeld.

3 likes

Wat mij betreft geen sportsokken, geen sneakers en geen sporthorloge bij een net kostuum…

Kan idd écht niet; een Rolex hoort bij een trainingspak!!!

:joy:

2 likes

Geen idee wat een herenzitting is, maar die begrijpen er weinig van! ook anno 2019