Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

In een pak zit je doorgaans op het werk. Op het werk ben je op je best wanneer je je goed voelt en zelfvertrouwen hebt. Een leuk horloge aan de pols maakt je trots. Trots brengt een goed gevoel mee, en zelfvertrouwen.

Ergo, je kan elk horloge aan onder een pak zolang het jouw een goed gevoel heeft.

#crackedthecode

3 likes

Hier sluit ik me gezellig bij aan.

Duidelijk en simpel antwoord!:+1:t2:

Oh nooooo, we beginnen weer opnieuw.

Een duikhorloge met een pak kan niet.

2 likes

Wellus!

1 like

Ja het kan wel
 als je voor aap wil lopen.

1 like

Hoezo opnieuw
 en wie bepaalt dat het niet kan?!

Dat is ook zo, om in de woorden van @charlesb52 te spreken:

Vooral die gouwe klatsers met van die rammelbandjes en fluted dingen. Kek!

2 likes

NEE HE? Niet weer iets over Rolex. Maar vooruit er zitten ook een aantal horlogeliefhebbers tussen dus toch maar reageren.

Draag een Rolex JUIST bij een pak - dat vind ik dus. En dat geldt ook voor een sportmodel.

1 like

C:\Documents\Images\michaeljacksonpopcorn.gif

1 like

Damn! Hoe kom jij op mijn harde schijf?

michealjacksonpopcorn

4 likes

Lekker doen wat je zelf wil. Als er iets is waar ik schijt aan heb dan is het wel “hoe het hoort”. Er zijn al zo veel dingen die je “moet”. En nu zou je niet eens een horloge mogen dragen omdat het niet passend is voor je outfit
? Ga toch fietsen.

Bovendien zien mensen die alles doen “zoals het hoort” er oersaai uit. Ik ga nog liever gekleed als een combinatie van Elton John en liberace dan dat ik iedere dag door het leven moet als iemand die zich vast klampt aan allerlei normen waar niemand werkelijk om geeft.

3 likes

Hahaha het moet wel echt heerlijk zijn om zo rond te lopen :laughing:

1 like

Ik bepaal dat. Als dat jou niet schikt, helaas.

3 likes

tekkel

3 likes

De popcorn is inmiddels koud maar smaakt nog best.

Dat je een sportmodel onder een pak kan dragen is wel duidelijk. Dat ik mijn wenkbrauw optrek over het feit dat je daarvoor kiest ook.

1 like

image

Wanneer je echt naar elkaar luistert begrijp je elkaar.
Wanneer je je eigen mening belangrijker vindt dan die van anderen stop je nooit met een discussie.
Kijk eens naar je laatste 10 berichten. Staat daar meer dan 5 keer ‘ik’, ‘mijn’ of iets gelijksoortigs in, dan heb je ook vaker dan 5 keer in dit topic gereageerd en heb je niemand overtuigd van je mening omdat je het niet voor elkaar krijgt je in te leven in iemand anders en dus uiteindelijk alleen in de woestijn staat te schreeuwen.

Hobbies verbroederen. Meningen verdelen. Vind de balans broeders.

2 likes

Ik heb een duiker onder een pak gedragen, en het kon wel. De boel ontplofte niet, pak bleef heel. Ging goed. Ergo, je kunt elk horloge overal bij dragen, mits aan waterdichtheid wordt voldaan.

4 likes

2:30
https://youtu.be/dhrm0LNH4h4