Rolex sportmodel met een pak: wel of niet?

Ja, dank je de koekoek… :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ga spelen zielig figuur! Dit is een topforum alleen jammer dat dit soort zielige mensen ook zomaar onzin mogen posten.

1 like

Grappig dat bij zo’n lief liedje wel het woord “rage” in beeld komt. :grin:
image

1 like

image

7 likes

Pffffff :wink:

3 likes

2Q==

2 likes

image

3 likes

Vandaag mijn GMT onder een blauw pak gedragen en cognac Bommels eronder met dubbele gesp. Lefgozert die ik ben.

Zeker gewaagde combi, maar helaas off-topic: een GMT is geen sportmodel. Probeer gewoon morgen nog eens te posten :wink:

Are you serious? Een GMT is gewoon een duiker met een extra wijzer en verklootte bezel hoor. Zie niet in waarom dat dan ineens geen sportmodel zou zijn…

:joy:

Ik dacht dat de gmt voor de luchtvaart gemaakt is ?

Alleen zwarte schoenen onder een pak. Geen sportschoenen. Net zoals de GMT geen sportmodel is.

image

1 like

Waar denk je dat het woord “duikvlucht” vandaan komt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grapjas :joy:

Dat boeit toch niet. Laten we wel wezen. We vergelijken dit
UY445

Met dit…

Ze zijn grotendeels hetzelfde, dus zeggen dat de een een sportmodel is en de ander niet… :thinking:

2 likes

History. The Rolex GMT Master was developed in cooperation with Pan Am. As in the 1940s and 50s flying distances got longer and the pilots travelled through multiple time zones, Pan Am asked Rolex in the 1950s to develop a watch which could tell different times simultaneously.

Maar inderdaad bijna hetzelfde
Alle 2 te groot voor mij

1 like

hqdefault

Ik wens jou daar veel succes mee terwijl ik in m’n tweed vest rustig aan in de hoek blijf zitten om het allemaal eens deftig te bekijken. Met koffie. En op een terrasje wellicht een cigaret.

2 likes