Rolex voordeliger kopen

:joy: TS woont in België.

13 likes

Daar heb je een punt. Maar goed, ze hebben toch een soort van wegen. :grin:

6 likes

In Kazachstan en Mongolië ook. :upside_down_face:

1 like

Ik moest gniffelen.

4 likes

Je krijgt dat document mee om aan de grens de 21% te betalen…

Gewoon ginder de 7,5% betalen en horloge om de pols… zo had ik het ook gedaan mocht er eergisteren iets op Jersey geweest zijn dat ik leuk vond. (5% VAT in Jersey)

Diegene die jaloers zijn gaan het hebben dat je een smokkelaar bent. Maar iedereen probeert toch iets goedkoper vast te krijgen dan de volle mep! :wink:

2 likes

Niet eens… als ik een Ferrari ga kopen moet ik ook korting hebben. Eigenlijk op alles wat ik koop wil ik korting en het gevoel dat ik een deal heb gedaan.

Ben zeker dat ook jij koopjes verkiest boven de volle prijs te betalen! Het product maakt niet uit!

3 likes

Dit doet me denken aan het verhaal van de Bugatti Type 22 Brescia in het meer Maggiore. Er gaan verschillende verhalen over, allemaal te maken met het niet betalen van belasting. Degene die ik het interessants vindt gaat ongeveer zo:

De eigenaar van die bolide had hem in 1935 gewonnen bij een potje gokken, hij reed de wagen vanuit Frankrijk naar huis. Geld om de auto te importeren had deze gokker niet dus probeerde hij hem in Zwitserland te krijgen zonder belasting te betalen. Dit is, uiteraard niet gelukt. De auto is uiteindelijk gedumpt in het meer Maggiore.
image

Daar heeft de wagen 72 jaar op de bodem gelegen alvorens gelicht te worden.

3 likes

Jij loopt toch al lang genoeg hier mee om te weten dat de forum eigenaar/moderators deze discussies hier niet op prijs stellen.
Lekker onbeschoft om er dan maar steeds op terug te komen :-1:

Bij aankoop betaal je gewoon btw hoor.
Hoezo moet je de belasting ‘tillen’ ?
Als jij iets koopt uit het buitenland en je laat het per post opsturen, ga je dan naar de belastingdienst als er geen importbelasting berekend wordt ?
Nee, doe je niet.
Dus als je bij de grens mag doorrijden, stop je dan ook om de belasting op de hoogte te stellen van je buitenlandse aankoop ?
Nee, doe je niet.
Maar wel hier de Brave Hendrik uithangen over ’ de belasting tillen '…
Man, man, man.

6 likes

Jij bent ook weer lekker constructief bezig hier hè? Man, man, man…

4 likes

…eerder realistisch

2 likes

Een deal is een deal, als ik €500 kan besparen doe ik dat!

En als ik daarmee de schatkist cq. de overheid kan oplichten: bonus! :sunglasses:

7 likes

Tuurlijk joh.
Wat is nou helemaal 500 euri…

1 like

Ik zou je bij kop en kont m’n winkel uit flikkeren. :grin: Korting is iets wat aan een zekere gunfactor vast zit en biyatches die entitled zijn gun ik dat niet.

Prachtig verhaal. :grin: :grin: :grin:

2 likes

Consumenten die de laagste prijs willen…
WALGELIJK !

(Zijn aankopen bij Gassan Schiphol eigenlijk belasting tillen ?)

4 likes

Ik ook! :smiley:

En als ik niets krijg (en ook géén aardigheidje in plaats van korting) dan loop ik weg; alles achterlatend!

Dat leidt nog wel eens tot geïrriteerde blikken bij verkopers! :shushing_face:

4 likes

Onmens dat je bent! :joy:

Ach, als je hem van een pols kan trekken, waarom niet.

Leg uit

Stelen van de overheid is via een omweg stelen van mij en je landgenoten. Er is uiteindelijk geen verschil met het jatten van van iets van een persoon.

4 likes