Maar het is geen DJ hè?
Nu graag nog een lumeshot, dan is het gelijk geen discussie meer. (tenzij je tijd 24/7 kunnen aflezen niet belangrijk vindt)
Fantastisch zo al die lekker uiteenlopende reacties! De GS (lees deze) is het hem niet vanwege het Quartz uurwerk (ondanks dat dit een subliem uurwerkje is) de V&D uitstraling (ondanks de perfectie van afwerking) en gewoon om het feit dat het Seiko is en blijft (ondanks het Grand Seiko is)… de Rolex is het niet vanwege dat het Rolex is of het is het juist wel omdat het Rolex is
Persoonlijk waardeer ik van de Rolex met name (omdat het Rolex is en ik niet hetzelfde gevoel/merkbeleving ervaarde bij o.a. Tag en Omega) vanwege de verhoogde uuraanduiding, het kroontje op de 12, het glas wat uit de kast omhoog komt, de wijzerplaat en de band. De GS vanwege zijn kast, de blauwe secondenwijzer, het GS logo en eigenlijk ergens ook juist omdat het een Quartz horloge is waar zoveel aandacht aan is gegeven. Maar om nu te zeggen dat deze Rolex het type Rolex is waar men de blits mee wil maken,… ?
Geef mij maar die Rolex.
In een ander topic gaf ik al aan dat Seiko niet meer om mijn pols komt.
GS is voor mij ook een Seiko.
De GS heeft lelijke wijzers, de Rool heeft mooie wijzers.
Ha ja dit klopt wel ja! Geen lume bij de GS
Voor mij GS alle the way…
Wel eens een GS in het echie gezien?
Dat kroontje…
Werkt voor mij als een magneet…
Me, Myself and my Rolex!
Geen discussie over de kwaliteit van beide.
Maar dat geeft voor mij wel de doorslag.
Mooi zo.
Dan stel ik deze nieuwe avatar voor:
Haha. Misschien het leeuwtje bovenaan en daaronder Rolex
Maar Grand Seiko is King voor mij en Rolex heel erg aardig
De Grand Seiko ziet er voor mij toch beter uit dan de Rolex…
Uiteraard, anders zou ik niet weten waar ik het over heb hè…
Je weet het niet, tegenwoordig…
Mooi gedaan dit! De geblauwde secondewijzer van de Seiko wel mooi. De GS letters (lettertype) heb ik het zelfde mee @lasteraar. Doet me denken aan Duitsers in WO2
Kiezen hoeft de ts niet, dus die keuze hoef ik dan ook niet kenbaar te maken…
Persoonlijk ga ik voor de GS. Wat zijn ze toch prachtig.
Na een kwartier naar dit filmpje gekeken te hebben vroeg ik mij af of er een Rolex uurwerk in de Seiko kast zou passen? Effe de wijzerplaat wisselen en de Seiko wijzers er op. Een double doomed glaasje er in duwen. Dan de band wisselen en klaar! Huppakee gaan en niet meer omkijken en af en toe op het horloge !
Het blijft mij verbazen hoeveel mensen er toch voor Rolex blijven kiezen zonder duidelijke uitleg.
Heeft echt, echt niks met het status aspect te maken hoor, ech nie…
Maar wel een halve wijzerplaat vol geneuzel over superlatieven.
Maar wel in strakke letters.