rotor beweegt mee tijdens handopwinden van Hamilton Murph, hoort dit zo?

Ik wens je er veel succes mee in de praktijk. Maar ik vermoed dat je in de juridische hoek zit zelf, dus dat gaat dan wellicht wel goed komen… …als je de middelen hebt om een rechtszaak tegen een winkel aan te spannen.

Als jullie klaar zijn met die kinderachtige toon over en weer: kijk aub mijn video even.

3 likes

Het zou wel bizar zijn om het er in deze bij te laten zitten. Je hoeft niet meteen een rechtszaak te beginnen, je moet je alleen niet met een kluitje het riet in laten sturen. Daar lijkt het hier wel op.

Ow, jullie praten langs elkaar door lijkt mij.
@PeterLC heeft het over horloges die op zijn werkbank belanden, net nadat de garantie voorbij is.

@boner jij hebt het over het dit jaar geproduceerde horloge van TS.

Jullie zijn het beiden eens dat die juwelier dit gewoon moet oplossen en het horloge naar Hamilton moet sturen voor onderhoud.

@Sander64 nee. Als die omkeer raderen vast blijven hangen, draaid echt de rotor mee als een helicopter.

In je filmpje wel een beetje stroefjes, maar niet het helicopter fenomeen dat hier bedoeld wordt. Dan draaid die echt volledig met de kroon mee, 360° rond

4 likes

Heel vriendelijk bedankt voor de reactie!

En hou het gezellig hè :wink:

1 like

AI geeft een mooie samenvatting:

Er is in Nederland geen vaste wettelijke garantietermijn van een product. Een product moet voldoen aan wat u er redelijkerwijs van mag verwachten bij normaal gebruik. Factoren zoals de prijs, het merk, en de verwachte levensduur van het product bepalen wat redelijk is.

Ik lees net de openings post opnieuw en ik loop mogelijk wat hard van stapel.

Hoe fors is je probleem @MIESHA?

Zie filmpje van @Sander64.
Is je probleem vergelijkbaar? Dit is aan de forse kant, maar niet onbegrijpelijk gezien hoe die omkeer raderen werken.

Of draaid de rotor 360° rond met een voelbaar gewicht verplaatsing tijdens het winden?

2 likes