Royal Coin Watches

Dit

6 likes

Is Herman de enige die er iets van mag zeggen?

5 likes

Zo kan het ook Ferry :wink:
Jouw epistel was wat lang inderdaad.

4 likes

2600 euro betalen iedere dag dezelfde toetjes en de vrouw 5 dagen aan de spetter p**p. Dat had inderdaad korter gekund.

4 likes

Zeker, wens ik ook niemand toe.
Als je op iemand reageert hoef je die persoon overigens niet te taggen, dat is nogal overbodig.

2 likes

Hoi Ferry,

Wat jammer dat de accommodatie niet helemaal naar wens was, als wij dan al ergens een hotelletje boeken dan nemen wij daar hooguit het ontbijt en een drankje aan de bar, eigenlijk nog nooit een all inclusive geboekt. De rest buiten de deur en het liefst in een bistro, vind de sfeer daar vaak gemoedelijk en is wat zachter voor de portemonnee. Voor de rest pakken we graag een terrasje, bezoeken we musea en locale markten maar voorlopig wordt even niets geboekt.

De El Dorado is trouwens de afgelopen jaren aardig in prijs gedaald. Vaak al te krijgen tussen de €25,- en €50,- per fles. Ik drink hem inderdaad puur, zou het zonde vinden om hier een cocktail mee te maken maar iedereen bepaalt natuurlijk zelf wat ze ermee doen.

Wat het schilderen en tekenen betreft is het steeds minder geworden. Het laatste was een cadeau voor een goede vriend en vriendin die hun tweede dochtertje kregen in het jaar van de aap…het was aap, ik bedoel ik tekende een aap.

Qua inrichting ben ik gecharmeerd van Scandinavisch en de jaren 50/60. Industrieel trekt mij wat minder maar is niet uitgesloten. Heb mijn lijstje al klaar om de meubeltjes te kopen.

Er staat jullie dus ook een beste renovatie te wachten. Bij ons zouden ze drie weken bezig zijn maar we zitten ondertussen alweer in week zes. Volgende week de oplevering🤞. Mijn vriendin en ik zagen er best wel tegenop maar het was wel nodig. Hopelijk ondervinden jullie niet te veel hinder.

Ik verzamelde Nintendo, eerste drukken en bijzondere uitgaven van Suske en Wiske en nog een hoop spullen door de jaren heen die het veld mogen ruimen. Horloges niet, daar begin ik net mee. Het heeft er ook mee te maken dat we te veel spullen hebben, het moet ook wat meer rust brengen in huis.

Dit is de eerste die het veld mag ruimen.

Het is altijd mooi om een collectie te zien groeien, er is wel voorkeur naar een aantal merken en hoop in de toekomst wat moois op te bouwen. Het zal niet zo snel kunnen als bij jou maar dat is voor mij ook wel een deel van het plezier van het verzamelen, de voorpret uit te kijken naar iets waarvoor gespaard moet worden.

Met sieraden maak ik mijn vriendin niet blij, wel heb ik een bedelarmband gekocht van Pandora met Disney thema, ze is gek van Disney. Dat draagt ze wel graag. Of iets om te freubelen.

Ik vind de lange verhalen niet erg hoor, integendeel, je hebt de moeite genomen om te vertellen over je interesses en te vragen naar die van mij. Ik moest wel lachen om de “banter” in de reacties op jouw post. “Ik: hahaha, vriendin: zit je weer op het forum?”

Groet, Herman

1 like

Herman, wees verstandig en zet die NES op zolder man .
Die dingen in perfecte staat worden alleen maar meer waard :+1:t2:

1 like

Bedankt voor de tip, de NES is echt in goede staat, ook de doos maar het plastic en de gebruiksaanwijzing zijn er niet bij (die vind ik nog wel). Hij gaat niet weg tenzij ik het maximale ervoor krijg. Ik wacht sowieso af tot er minder in vergelijkbare staat worden aangeboden en anders pas rond de feestdagen.

1 like

Heel verstandig, zijn erg gewild met zo’n puntgave doos :+1:t2:

1 like

Zelfs het piepschuim ziet er nog goed uit, te denken dat zoiets de prijs positief kan beïnvloeden voor de verkoper.

1 like

Jazeker, als je de gebruiksaanwijzing en plastic nog kan vinden kun je er heel goed geld voor krijgen. Dus verkoop hem niet te snel zou ik zeggen.

1 like

De gebruiksaanwijzing zou nog moeten lukken maar het plastic…we gaan het proberen.

1 like