San Martin Only

Zeer gecharmeerd van dit model. Waar zijn deze te bestellen als ik zo vrij mag zijn?

2 likes

Die info kan je allemaal in het topic vinden.

3 likes

wat een plaatje zeg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

11 likes

wat vinden jullie van deze dan… ?

Moet wel meteen even erbij vermelden dat deze 1300 dollar is maar dan wel een valjoux uurwerk heeft.

Maar man man man wat mooi

12 likes

Erg mooi, maar toch wel serieus geld. Ik zou daarvoor i.i.g. eerst een goedkoper model goed willen beoordelen, voordat ik zo’n bedrag zou neertellen. Ik ken het merk op dit moment alleen van plaatjes online, maar ben wel zodanig onder de indruk, dat ik een bronzen 62 mas heb besteld.

3 likes

Mooi ding, aardige duit, logo voelt nog steeds opgemaakt in MS Word.

Voor dat geld koop ik liever 8 andere leuke horloges van hen met custom logo.

goede keus, bij mij staat een bronzen San Martin al in het winkelwagentje maar ik ga eerst wat ruimte ervoor maken in de kist.

2 likes
2 likes

Okee die San Martin 62mas zit steeds naar me te loeren. Ik twijfel om 4 redenen. Help me eens.

1 - Versie 1 vs versie 3

@dreski heeft de nieuwe versie (chapter ring, applied logo) en @Number4 de eerste versie (geprinte ticks op dial, geprint logo in tekst). De nieuwe heeft wel wat kleine verbeteringen heb ik in vergelijkingsvideo’s gezien, maar toch trekt mijn oog eerder naar de v1. Oogt meer vintage / naar origineel? Hexagon logo… ik weet het niet. En chapter ring is op zich beter maar had origineel volgens mij ook niet? Of is de v3 toch echt sen verbetering?

V1

V3

2 - Dan moet deze seiko mod weg

Tja. Lijkt er teveel op. Ik twijfel nog wat welke ik leuker vind.

3 - Te groot voor 16,5cm pols?

40mm kan net, maar de lugs zijn misschien aan de lange kant. Gaat het te groot ogen op mijn kleine polsjes?

4 - Prijs en btw?

V3, zwart, niet full lume bezel, bracelet:
€190 euro nu met black friday - of is die normaal ook die prijs? Heb wel coupons, wordtie €170.

En via Ali heb ik nooit invoerkosten / btw maar eigenlijk zit ik altijd onder de drempelwaarde, nu niet. Hebben jullie invoer en btw moeten betalen? Dan wordt t wel een stukkie duurder.

Vragen, vragen.

Wiede wiede
Wagen.

6 likes

Ik vind dit echt een mega gave klok. Alleen komt dit wel in het gebied waar het een hoop geld is voor “slechts” een Chinees horloge…

1 like

Kwestie van smaak lijkt mij. Volgens mij heb je al een voorkeur voor v1. Is deze nog wel verkrijgbaar?

Eerlijk gezegd denk ik het wel. Maar als je hem koopt en het blijkt inderdaad niet te passen dan zijn er denk ik genoeg mede HF-ers met interesse om over te nemen (o.a. ik :wink: )

Meestal niet. Maar dat is geen garantie. Mijn ervaring is dat je 10% kans hebt om er tussenuit gehaald te worden.

1 like

V1 en dan San Dao op de dial laten drukken. Dat doen ze daar wel even voor je. als je ervoor betaalt :grin:

1 like

Heb dezelfde polsomvang. Vond de San Martin te groot ogen op mijn pols en deze is dus verkocht en in plaats daarvan gegaan voor de net wat kleinere Armida A12.

5 likes

Je omschrijft precies wat ik al probeerde te ontdekken. De V1 spreekt mij qua design ook meer aan.

Ik zit ook een beetje te twijfelen of ik een 62mas homage moet proberen…

Wauw, deze is echt prachtig! Waar kan ik deze bestellen? Moet ik dan echt in het buitenland zijn of hebben ze die hier ook in het verkoop gedeelte?

Wauw hij is echt gaaf! :heart_eyes: Deze wil ik ook!

1 like

Wat een prachtige exemplaren heb jij er tussen zitten zeg! :ok_hand:t4:

1 like

Erg mooie maat ja! :+1: 38mm is echt spot-on. Als deze niet zo prijzig was had ik deze misschien wel gekozen ipv de custom SKX013 die ik nu heb. :star_struck:

1 like

Dit is kwalitatief veel beter dan een Seiko wat overigens ook een aziatisch horloge is. San Martin is niet te vergelijken met Chinese meuk horloges. Seiko rekent al snel 1000 euro voor deze specs die je krijgt. Maar als je dat wil uitgeven prima. Dit merk heef mij nog nooit teleurgesteld in tegenstelling tot Seiko waar ik na zoveel slechte ervaringen wel op kan kotsen.

5 likes