Omdat oppakken niet bijzonder logisch is in een civielrechtelijke context? Ok, dan niet. Dan heb jij wel een gefundeerde mening over juridische onderwerpen. Soit.
Het is een erg vermakelijk onderwerp om over te discussiëren, maar daarmee heb je dus nog geen echt antwoord op jouw vraag.
Het antwoord op jouw vraag is dan ook: Er is geen eenduidig antwoord op jouw vraag. Het is allemaal gebaseerd op persoonlijkheden en persoonlijke meningen. De ene vindt het belachelijk dat er Hommages bestaan, de ander voelt zich blij met een Knockoff.
Het enige dat ik kan antwoorden: Als jij die ene Steinhart wilt hebben en je kunt hem betalen, koop hem lekker! Het allerbelangrijkste is dat jij je er blij mee bent en dat anderen dat maar hebben te respecteren. En anders kijken deze mensen maar een andere kant op!
Ik ben wel benieuwd hoeveel hier van klopt en hoeveel er van verzonnen is. Die dingen rollen gewoon uit de fabrieken in China. Niks anders dan de hommages. Sterker nog, ik denk dat veel onderdelen (en misschien de horloges zelf) gewoon uit dezelfde fabrieken komen.
Heb met m’n Enyaq soms hetzelfde. Hele scherm loopt vast… Tijdje de aan/uit knop indrukken van je scherm en dan gaat alles uit. Weer tijdje indrukken en het werkt weer. Handig is anders.