schaamteloze kopie vs goede hommage

Fakes niet, inspiratieloze aftreksels? Ja.

Als je het wilt dragen moet je doen, moet je lekker zelf weten. Sterker nog, als je er blij mee bent. Prima.

Liever die k*t horloges dan echte fakes van bijvoorbeeld Rolex. Omdat je een echte niet kunt/wilt betalen, maar wel wilt 'flexen"

1 like

Ik denk dat zo’n luis in de pels Rolex niets uitmaakt.
Het laat enkel het beeld zien dat iedereen een rolex wil kopen.

Gewoon droef.

1 like

Ah daar zit het dus.

Nou flexen met je Steinhart of Pagani zit er niet in hoor. :joy:

Ik kan geen andere reden bedenken waarom je een fake Rolex zou kopen…

Dat. Ik denk dat het zelfs helemaal geweldig vinden. Draagt bij aan de mythe.

Daarnaast maken ze ook niet veel kans denk ik. :man_shrugging:

Helaas baseer je dat denken niet echt op iets. Denk ik.

Laat maar weten als de Steinharts van deze wereld worden opgepakt hè. Dan heb jij gelijk.

Opgepakt? :clown_face: Nú weet ik het zeker.

Sterk!

Omdat oppakken niet bijzonder logisch is in een civielrechtelijke context? Ok, dan niet. Dan heb jij wel een gefundeerde mening over juridische onderwerpen. Soit.

1 like

Oppakken aanpakken tssssk

Ik bekijk het pragmatisch. Tot op heden heb ik gelijk.

Beste TS,

Het is een erg vermakelijk onderwerp om over te discussiëren, maar daarmee heb je dus nog geen echt antwoord op jouw vraag.

Het antwoord op jouw vraag is dan ook: Er is geen eenduidig antwoord op jouw vraag. Het is allemaal gebaseerd op persoonlijkheden en persoonlijke meningen. De ene vindt het belachelijk dat er Hommages bestaan, de ander voelt zich blij met een Knockoff.

Het enige dat ik kan antwoorden: Als jij die ene Steinhart wilt hebben en je kunt hem betalen, koop hem lekker! Het allerbelangrijkste is dat jij je er blij mee bent en dat anderen dat maar hebben te respecteren. En anders kijken deze mensen maar een andere kant op!

4 likes

Wel feiten hoor, kunnen ook onwaar zijn.
image

Zolang je geen namaakproduct koopt is alles helemaal ok! De rest is geneuzel waar je je niet druk om moet maken :slight_smile:

3 likes

Die ook al ?
Het is wachten op de eerste Fake Tesla !

2 likes

Die heb ik. De Cupra Born. Vandaag is weer m’n hele instrumentarium uitgevallen! :joy:

5 likes

Ik like dit, maar het is natuurlijk alles behalve leuk!

1 like

Dat is gewoon een feature in de sjoemel software, zodat ze aan de opgegeven range kunnen komen in die Volkswagen van je.

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoeveel hier van klopt en hoeveel er van verzonnen is. Die dingen rollen gewoon uit de fabrieken in China. Niks anders dan de hommages. Sterker nog, ik denk dat veel onderdelen (en misschien de horloges zelf) gewoon uit dezelfde fabrieken komen.

1 like

Heb met m’n Enyaq soms hetzelfde. Hele scherm loopt vast… Tijdje de aan/uit knop indrukken van je scherm en dan gaat alles uit. Weer tijdje indrukken en het werkt weer. Handig is anders.

1 like