Uitkijken met je adresgegevens aan die lui geven, straks wordt je nog geSWAT.
SwatchShop
Geintje toch? We leven in een vrijemarkteconomie. (1 woord?) Koper is altijd de schuldige…
En er wordt toch niemand afgezeken? Iedereen ventileert zijn mening maar ik geloof wel dat iedereen in zijn waarde wordt gelaten.
Wat is conomie?
Ja sorry, kind van de jaren 80…taalfauten zitten in onze genen.
Tja, dat heb je met de geforseerde foenetiese spelling buiten het groene boekje om die in die tijd in zwang was.
Turbo-Taal dan maar?
Niet alles van Steinhart is garbage. Enkel het meeste bijna alles.
Prijs/kwaliteit of hun niet rolex hommages kan je niets over zeggen
Origineel dames model.
Je kunt iets toch gewoon mooi vinden en totaal niet bekend zijn met het feit dat het een hommage is?
Ik heb zelf ruim 20 jaar geleden mijn eerste Zwitser gekocht, een Tissot Balade two tone quartz. Ik was zo trots als een aap met 3 l*llen en totaal geen idee waar het op moest lijken. Nu vinden sommigen het gewoon een kopie van een datejust, ik zie idd overeenkomsten maar geen kopie.
Ik heb ook een aantal Steinharts gehad omdat in mijn budget viel en ik toen ook wist dat het geen originele ontwerpen waren. Ik heb ze niet lang gehad maar als ik ze echt mooi had gevonden zou ik ze gewoon lekker dragen zonder scrupules.
Het is een eerlijk verkregen horloge waar verder niets fout aan is in die zin en dat mag men not done vinden maar het is gewoon legaal verder. Dus ik snap niet waar mensen zich zo druk om kunnen maken.
Als ik Google op 2000s tissot ballade zie ik horloges die ook lijken op de Oris pointer date met zn knurled bezel. Vind ik geen dj kopie of hommage. Gewoon prima eigen ontwerp.
Ik maak me ook niet druk over hommages.
Hahaha behalve dat dit voor de Aziatische markt is gemaakt voor heren en niet de dames try again.
Het enige verschil is dat Tudor nou net wél het recht heeft om dit te doen.
En ook de plaat flink heeft aangepast
Here we go again!
Hompie
de pilot horloges van hun vind ik wel super, dat is toch een algemeen design, niet van een specifiek bedrijf gejat. Kwaliteit is ook super voor het geld. Ben wel benieuwd of iemand het ooit heeft vergeleken met Stowa
Die vind ik zelf teveel een rolex/tudor submariner kopie… maar volgens mij bestaat die configuratie (blauw, rolex dial, snowflake) iig niet origineel … al ben ik niet de grootste vintage rolex/tudor expert.
Klopt is een mix van drie Rolex / tudor vintage klokken. Maar dan wel gecombineerd . Ik vind het niet misstaan. Maar goed tis natuurlijk voor een “leek” gewoon een kopie