Schade aan band na inkorten bij juwelier

Goedemorgen @Chris_EU,
Ik ben in het bezit van een Rolex 36mm - 16233 uit 1998. Er zit wat rek in de jubilee band. Gezien alle goede verhalen op dit forum wil ik die band graag door jou laten restaureren.

Kun je mij een PB sturen zodat we dit kunnen regelen.
Alvast dank!

Groet, Lea

Hallo stelletje halve zolen, dit is niet het topic om te bedelen bij Chris om jullie bandjes te repareren.

Gebruik de zoekfunctie even beter aub.

10 likes

Ten eerste heeft Munkel gelijk. Ten tweede zou wat meer nederigheid wat meer op zijn plaats zijn. Dit is een liefhebbersforum, geen website waar je als klant om service kan komen vragen.

2 likes

Oh ja, @RonnieB & @munkel hebben jullie twee toevallig ook een lijstje met huisregels? Kan ik ook op een van jullie twee stemmen als president van dit forum? Ik bedoel serieus “nederigheid”? Met welk minderwaardigheidscomplex zitten jullie thuis op de bank?

Oordeel even wat minder snel. Het is typisch iets voor een liefhebber om via het internet opzoek te gaan naar opties om horloges weer in optimale staat te krijgen. Op die manier kennismaken met dit forum lijkt mij alleen maar goed. Op die manier kom je in contact met andere liefhebbers, word je voorzien van info of hulp. En 3 keer raden, waarschijnlijk deel je daarna dingen die perfect “on topic zijn”

Ik wil jullie vanuit mijn nederige positie vragen jullie bovenkamer even in de olie te zetten, en op het moment dat iemand gewoon netjes wat vraagt je lange tenen bij je te houden.

Fijne zaterdag!

Vriendelijke groet,
Lea

15 likes

Ik oordeel niet, ik neem dingen waar. Als je net drie dagen op het forum aanwezig bent en je vraagt aan leden om dingen te regelen, dan ben je echt aan het verkeerde adres. En met dit soort reacties wordt het steeds onwaarschijnlijker dat mensen je willen helpen.

2 likes

Om je toch van dienst te zijn, zal ik je laten zien wat ik bedoel.

Zoekfunctie ; band met rek repareren

Resultaat :

Asjemenou, Chris zijn eigen geopende topic.

Leef je uit daar!

1 like

4 likes

@RonnieB je oordeelt dus duidelijk wel, want blijkbaar mag ik (omdat ik net lid ben van dit forum) iemand niet op een nette manier wat vragen. Blijkbaar moet ik eerst volwaardig lid worden. Ik heb die aanmeld procedure gemist. Het is waarneembaar dat je oordeelt en dat het werkt in jouw hoofd zoals ik hierboven omschrijf.

Volgens mij zie je aan mijn eerste bericht op dit forum dat ik een andere gebruiker heel netjes gewoon iets vraag. Die gebruiker kan daar op reageren of niet. Dus het klopt, ik ben nieuw hier. Ik wil net zoals iedere andere bezoeker leuke dingen zien over horloges. Maar soms heb je ook hulp nodig. Is dat zo erg?

Het zou mooi zijn als we elkaar gewoon verwelkomen, met wat voor vraag je ook komt! Maar heren, ik parkeer de bus even. Dit topic is zeker niet om ruzie te maken.

En even for the record. Ik ken jullie niet maar gun jullie beide altijd van iedereen op dit forum alle hulp, leuke plaatjes en andere horloge gerelateerde info die je kunt krijgen! Maar laat andere ook gewoon hun vragen stellen. Doe niet zo moeilijk :wink:

En @munkel dat soort plaatjes zegt wel wat over het niveau hè. Zou de olie maar snel gebruiken.

6 likes

Kijk is @munkel als dit nou gewoon je eerste reactie was geweest! Had jezelf niet zo te kakken gezet op deze mooie zaterdag. De olie is gevonden.

Heel erg bedankt!

2 likes
4 likes

Je leest niet. Je vraagt hoe jullie dingen kunt regelen. Net vragen is vragen is vragen of iemand eventueel bereid is om jou te helpen. Ik maak op uit jou reactie dat het geregeld gaat worden.

1 like

Yes, top. Zoiets leek me al ja!

“Wat voor jou wellicht een domme vraag is, kan voor een ander een ingewikkelde, brandende kwestie zijn”

Lijkt me duidelijk. Zijn we allemaal weer vrienden jongens?

2 likes

Ook zoiets. Als je echt zo’n vreselijke liefhebber was, dan had je waarschijnlijk wel al die voorsteltopics voorbij zien komen.

1 like

En dan is het pas 08.15

6 likes

Het hele forum hier in 3…2…1

12 likes

Ik vind dat jullie hier wel erg bovenop springen. Ik zou zeggen, tis nog vroeg, pak een koffie, eet een ontbijtje en weer door met de rest van de dag.

10 likes

Krijg spontaan trek in :popcorn:

1 like

Ik begrijp die hooghartige houding niet tegen nieuwe leden. Elk ander forum heeft zijn eigen structuur en manier van werken. Ik kan me wel voorstellen dat een nieuw lid een andere keuze maakt dan een bestaand lid.

#teamLea

13 likes

Goed idee.

3 likes

Is dat wat ze noemen een creampie? Eet smakelijk!

4 likes