Schade op nieuw horloge van 10k bij AD

Echt? Ik heb geen precies overzicht van je collectie, maar dacht dat ik je er vaker over had horen praten. In elk geval, kudo’s als je zulke mooie horloges kunt vinden. :slight_smile:

1 like

Echt. En als het goed is heeft niemand een overzicht van wat ik heb.

Nu zoek ik een 16018 voor mijn walnoothouten wijzerplaat.

8 likes

Oef gaaf…
Deze heb je vast gevonden?;

Ik vroeg niet om hulp. :joy:

1 like

Oef, kijk nu pas door de plaatjes van de band…

1 like

Okee, succes met zoeken. Jij kan vast beter zoeken als dat ik dat kan… :slight_smile:

1 like

Dank!

1 like

Hele passende vergelijking ook, een stuk witgoed met een kras die in de garage komt of een sieraad, dat je voornamelijk koopt voor het uiterlijk…:joy:

Nou, ik heb horloges die ik bijna dagelijks draag waar na een jaar nog bijna niets op te zien is onder een vergrootglas.
Hoe pas je dan in vredesnaam een horloge als een kras - zo gebeurd - is.🤷

Heb ook het idee dat er genoeg schade onstaat door medewerkers die onoplettend zijn. Is zo gebeurd.

1 like

Dat doen wij. Sommigen gewoon om de tijd op te zien. En dan rammelen ze m tijdens het klussen 5x tegen de muur.

Dan kun je beter een G-Shock kopen, is veel goedkoper en gaat ook langer mee dan. Verder maalt zo iemand dan ook niet om een krasje…

Wij wel, maar 80% van de horloge kopers denken daar minder bij na.

Mijn sub heeft ook zoiets.

Maar lijkt zo diep dat ik me niet kan voorstellen dat t van bandenswappen komt

Nieuw gekocht , vers uit de stickers en de horlogemaker zou even de oyster verwisselen voor een Jubilee. Duurde ook echt een uur ipv 20 minuten…

Ik kreeg de mijne zo in de stickers. Sub komt op oyster… dus tenzij ze vanuit rolex head only en band only worden geleverd is dit fabriekswerk.

Nee kocht hem op Oyster, maar ze konden er een jubilee opzetten.

Onhandige mensen bij sommige AD’s.

Kwam het horloge vanuit rolex zonder krassen dan?
Want zoals ik zei, mijn sub kwam met zulke sporen van de AD en die kan je niet banden swappen.

Dus tenzij de sub head only en band only wordt geleverd is er geen reden voor een ad m te vern**ken.

:point_down:

:see_no_evil:

4 likes

Korte update: dit verhaal ging dus over het passen van een Blancpain Bathyscaphe in 38mm.

Zie hier of en hoe ik uiteindelijk het horloge heb aangeschaft:

3 likes