Ben ik de enige die zich daar aan stoort?
Het valt me op dat de schroeven in meerdere originele modellen gewoon niet recht zitten. Ik was altijd in de veronderstelling dat dit één van de kenmerken was waarin je een neppert van de originele kon onderscheiden.
Kan me er in vinden dat je het charmant zou kunnen vinden, ik vind dat zelf niet.
Voor de prijs van bijna 8K had ik persoonlijk wel graag mijn schroefjes, vooral op de kast, mooi rondom uitgelijnd willen hebben.
Oh wauw, dat is eigenlijk wel cool.
Maar als er vervolgens wat schroefjes uit gedraaid worden bij een service, en weer terug er in. Lijkt me toch dat het DNA verandert?
Het is een onderwerp waar het vaker over gegaan is.
Ook hier werd er over gesproken. Het zou kunnen, maar dan worden het heel dure schroefjes.
Elk schroefje zou dan bv. zonder dat de gleuf is aangebracht in een bank met één gat met daarin het overeenkomend schroefdraad onder steeds dezelfde kracht moeten worden in gedraaid om dan te voorzien van de gleuf.
Zat ook al aan zoiets te denken, of iets met een drukmechanisme dat de schroef onder de zelfde druk houdt tijdens de laatste 180 graden slag. Dan kan je ze altijd uitlijnen.
Of gewoon mooie kleine Torx schroefjes, dat lijkt me wel wat.
Technisch beter, optisch aantrekkelijker.