Op oude horloges? Op veel vintage horloges die ik koop zitten vintage (stijl) stalen banden van de grote japanse aftermarket banden fabrikanten. Heb er een boel van, als je interesse hebt
Ligt aan de prijs, he? Het is meer voor “erbij” en geen absolute must. Ik het nog een vintage horloge die op zo’n echte jaren 70 band kwam maar helaas niet in te korten en voor mij veel te groot.
Ik denk dat de stijl van de banden hierboven op dit horloge niet zou misstaan (gewoon rechte aanzet).
Née in België op een rommelmarkt, hij had het horloge gekocht op huwelijksreis naar “t oosten”
In '73
Jaren gedragen en dan op een gegeven moment beslist om de la leeg te maken en het op de rommelmarkt op een tafeltje te flikkeren. Waar ik de slag van mijn leven sloeg. Dat is nu 6 jaar geleden denk ik zo ongeveer.
Ja maar dan maak ik wel verlies, er is nog aan gesleuteld, hij had sinds 72 geen onderhoud gehad en het glas was zo zwaar gehavend dat je amper kon zien dat het een sunrise was.
En helaas zijn er al net iets hogere bedragen geboden, nipt hoger maar toch
Mazzeltje via Marktplaats.
Gekocht als niet-loper met een pusher die niet werkte.
Net de pusher terug gezet en de automaat een paar slingers gegeven, loopt weer als een zonnetje!
Ik ben blij