Nieuwe aanwinst binnen gekregen, binnenkort maar eens goed nakijken
“The doctor”
Fraai hoor!!
Nu ff met tijdelijke (niet helemaal passende) bracelet voor een 6012.
Kan helaas slecht tegen leren bandjes, dus totdat ik een echte 6020 bracelet heb deze maar even erop!
Enige wat ik kan ontdekken dat niet goed is, is dat de binnen bezel helaas niet draait.
Maar sinds ik toch geen hartslagen ga meten laat ik dat bij de volgende service wel fixen
Prachtig
Mooi…
Vanmorgen dit projectje uit Japan ontvangen. Tot mijn blije verrassing loopt ie perfect en reset ook naar 12! Nu ff grote schoonmaak en een kroontje erop en kijken of er van opknapt!
Gaaf hoor
Prachtig. Net helemaal doorgekeken
Vandaag even bezig geweest. Nieuw glaasje en de kast ff lekker schoon gemaakt. Erg netjes geworden al zeg ik het zelf
Zeker goed gelukt…
Dit hobby ding heb ik al tijden liggen, lang onder de grond gelegen inderdaad… en nu eens de poging gewaagd om de kroon en stem te redden. Na 3 dagen weken eindelijk gelukt…
Daar is ie…
En nu kijken of ik de kroon zelf los krijg… hij stribbelt behoorlijk tegen…
oh en tips zijn welkom…
Heb je een pinvice? Daarmee zou het moeten lukken. De stift er in vastzetten, zodat je goed houvast hebt. Dan zou je de kroon kunnen losdraaien.
Eerst alles OK
Toen opeens pusher en veertje er uit
Ring blijkt gescheurd en bij een eerdere reparatie blijkt een oplossing te zijn gezocht voor de ontbrekende veer.
Maar hopelijk vandaag alles weer OK na reparatie bij Dulci International die nog oude onderdelen had liggen
Even geduld nog
Gister deze 6139-6002 opgestuurd naar @Aad57. Gevonden onder in een la van het bureau van mijn vader. Niet moeders mooiste meer maar wel 100% origineel.
Heb geen idee hoe hier uurwerk er aan toe is maar Hoop hem ooit werkend terug te kunnen geven aan mijn vader.
Wow, gaaf hoor. Veel succes met deze nog prachtige Pogue
Dank, ik zal in dit draadje de vorderingen posten.
Succes met deze klassieker