Die andere doosjes dienen als voorbeeld danwel vraag of dat originele 7a28/38 doosjes zijn.
Ik kan me voorstellen dat alle 7a28/38 uit die periode in hetzelfde doosje kwamen, maar ook dat is natuurlijk een aanname.
Omdat deze horloges ruim 40 jaar oud zijn is het heel lastig te achterhalen wat origineel geleverde doosjes zijn en wat niet.
Precies dit,koop je er toch zo een ander doosje bij,dragen doe je hem toch niet,kan je af en toe van doosje wisselen
Iemand tips bij wie ik terecht kan om voor mijn NA een batterij + glaasje te laten vervangen?
Glaasje heb ik al.
Gaaf model, net een royal oak
Elke horlogemaker moet dit kunnen.
Is dit zo? Kan ik niet beter een 7A38-kenner zoeken?
Goeie vraag - bij mijn 7a horloges kwam er maar eentje in 'n doosje. En dat was een gebruikte 7a38 titanium met dit grijs plastic doosje code E-CM15 H
Ik vind t oprecht een gave 7a38
Dat gedeelte geloof ik je. Maar APRO deel is gewoon prikken
Lijkt ie toch op?
Ja ik heb geen APRO kunnen kopen. Ik gun je je lolletje.
Maar goed, wie is er een 7A38-expert waar ik terecht kan voor een batterijwissel + nieuw glaasje plaatsen?
In dit geval lees ik Ruud’s posts echt zoals hij het bedoelt. Ik vind het aardig complimenteus.
So what. Ik ook niet. Ze lachen me al uit bij de AD. Dat model lijkt er gewoon op.
Aad57 want Seiko, en verder alle horlogemakers op die lijst.
Hij speelt het goed en subtiel. Dat geef ik ‘m wel.
Het verhaal heeft een verleden en dat weet Ruud ook. Maar dat gaat hij nu niet (meer) toegeven.
Edit: heb Aad bericht. Thnx!
Ruud’s posts werken soms bloeddrukverhogend, ik ken het gevoel. Maar in dit geval zie ik een behulpzame Ruud (en gelukkig zie ik die vaker).
Klopt. Maar ik weet niet hoe t is afgelopen want dat hele rolex only volg ik niet. Trek dat haantjesgedrag daar niet.
En dat model lijkt gewoon op de seiko versie van de RO. Daarom is dat een van de duurdere 7a’s
Aad is met HF-verlof denk ik. Laatst gezien 26 mei.