Seiko Astron only

Heb je 'm gekocht? Gaaf!
Kom maar door met een paar mooie (pols)foto’s enne, van harte & veel draagplezier … :sunny: :artificial_satellite:

Hahaha neeeeeeee, maar de vraag is echt hoelang ik me kan bedwingen.

Maaar er moet echtttt eerst iets uit

1 like

Ik bedwing me al anderhalf jaar als het om de SSH003 gaat … :wink:

Als gezegd, ik heb telkens nét niet genoeg geld in het potje om toe te slaan. Op zich niet zo erg hoor want ik heb een - vind ik - prachtige Squale Matic en de Astron die er tegen ingeruild zou worden mag er ook zijn! Vind ik.

6 likes

Zeker. De 003 mag er zeker wezen! En wel te bedenken dat ik niet eens van quartz of titanium houdt :joy:

Die van jou is ook mooi ja!
Ik vind persoonlijk de ssh019/21 ook prachtig :heart_eyes:

ZGAN Seiko MM200 Spb :joy: :joy:

1 like

Die 077 heb ik ook al 3x gehad en ook een SPB097 (zelfde kast, andere kleur). Veel waar voor het geld maar onvergelijkbaar met een Astron! De afwerking van de Astron is nog wel echt een tandje hoger en met al die techniek in huis ook wel echt een bijzonder horloge. Andere prijs ook … :innocent:

Ik heb de SSH019/21 hier nog niet gezien trouwens. Kan zijn dat ik even niet heb zitten opletten. Zo te zien op de foto’s is dat wel een dikkertje vergeleken met de SSH003. Sowieso draagt Titanium heel anders. Ik moet er zelf altijd een beetje aan wennen dat je een horloge van dat formaat bijna niet voelt, alsof je je horloge vergeten bent.

1 like

Weet niet of deze in dit topic is geweest, ook wel eeb hele poos geleden maar mannnnn :joy:

Haha dit dus. Ik stond daar even te stamelen tijdens het passen :joy:

Die van jou is staal toch ?

2 likes

Ongetwijfeld. Maar die heb ik dan gemist, toen stond Astron ook nog niet echt op mijn netvlies. Wel een lekker frisse uitvoering, met die blauwe plaat!

Yup! Rond de 160 gram …

3 likes

Zijn zeker mooie ! Heb er toen ook naar gekeken maar ben voor de Ti versie gegaan.

Sterkte Willem :four_leaf_clover:

Sorry, de Astron hier heeft even “wat minder polstijd” :innocent:

3 likes

8 likes

Lekkerrr

6 likes

Ja toch!

1 like
2 likes
2 likes

Dank je wel René. Het was misschien handiger geweest om hier even de plaatjes te laten zien, hoeven we niet door te klikken … :sunglasses:

Zijn overigens wel allemaal voor de Japanse markt. Ze hebben in Japan nog heel veel meer modellen, die hier niet in de winkel komen. Niet geheel onbelangrijk.

4 likes

Beste junior, dit is nu de tweede of derde keer dat je " René " gebruikt. Ik heb het even opgezocht en het woord komt uit het Frans en betekent zoiets als " wedergeboren" . Ik heb geen flauw idee wat je richting mij hiermee bedoelt. Graag toelichten/ verduidelijken of anders liever achterwege laten richting mij.

3 likes

Echt, wedergeboren? Wie verzint 't hè!
:beers:

Terug naar Astron only …

Op Seiko rubber, da’s zo gek nog niet.

6 likes

Hij is mooi!:wink:

1 like

Wil je hem terug?
Dan ga ik wel een tijdje met je 65 rondlopen … :sunglasses:

1 like

Ik wil wel een mooie combideal maken voor jou, de 65 & 159!
Special price for you only: € PM mij!

1 like

tell-me-more-excited

Nee joh, zonder gekheid … wat moet ik met de SSE159 als ik de SSE161 al heb enne, jij wil een Breitling (met vleugetjes las ik) dus ruilen is sowieso geen optie. Een zak met geld heb ik niet, dat weet je toch. Misschien een klein beetje om ergens bij te leggen. :wink:

De Oris is wel gaaf hoor! Ga je er geen spijt van krijgen als je die nu al wegdoet?

1 like