Seiko Astron only

Sommigen trainen jaren om astronaut te worden maar astrofiel gaat sneller. Zit vooral eerst in je hoofd én je portemonnee. Daarna alleen nog maar in het eerste.

Hahahaha, nou mijn hoofd is al volledig astro(vul maar in).
Alleen is m’n portomonee nog hier helemaal waar die wezen moet. Hopelijk snel hahaha.

1 like

Komt vanzelf weer goed doorgaans. En dan gauw op voor de volgende

5 likes

Iemand met een 16,5/17 cm pols en een 42,7mm astron?
Ben benieuwd hoe dat staat. Bijvoorbeeld in vergelijking met mm200.
Asking for a friend.

Friend likes…

5 likes

Zo gezegd, zo gedaan … :sunglasses:
Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier!

Hij’s gaaf hè? :wink:

Die Citizen heb ik ook gehad, dezelfde uitvoering in ‘t blauw. Ook een mooi ding! Ik kon alleen niet wennen aan het gewicht. Was me niet zwaar genoeg. Zo’n maatje mag ook wel wat wegen, vind ik. Ik had af en toe het idee dat ik vergeten was ‘m om te doen.

2 likes

Ik weet alleen dat er 10 jewels in zitten en 5 motortjes. Althans in die van mij.

1 like

…maar dan keek je weer even op je pols en hup: d’r wassieweer. Ik ben wel tevreden met m’n Astron. Maar ja: what’s next??? Die Stephannl hierboven laat zien is ook niet verkeerd. Ik zal denk ik nog wel eens voor een titanium gaan. Dat vind ik juist wel fijn dragen. Voordeel van de 161 is dat het staal niet zo hopeloos glimt, maar een mooi rustig glansje heeft. Lijkt bijna wel Ti

2 likes

Leuk artikel over de geschiedenis van de Astron, de speciale editie en de ontwikkeling van de type movements.

4 likes

#AstronSpam :artificial_satellite:

4 likes

Heel interessant! Seiko is altijd wel on top of their game!

1 like

Het is mijn smaak niet, maar ik vind deze twee wel een geslaagde knipoog (‘hommage’) naar de eerste uit 1969.

(Afbeelding: Seiko Nederland)

De gelijkenis is treffend, het uurwerk van deze tijd. Mooi gedaan! Datum had van mij achterwege mogen blijven, dan was 'ie helemaal on par geweest. Oh en dat gekke witte lumedingetje op de secondenwijzer. Designfoutje.

3 likes

ken ik deze ergens van???

1 like

Kijk 's naar je linkerpols!

Ik neem even aan dat je 'm om hebt. :partying_face:

1 like

zou jij gek opkijken als daar nu opeens weer die Citizen zit

1 like

6 likes

Bijna weekend :hugs:

11 likes

8 likes

Inmiddels helemaal weekend!
Geniet ervan … :beers: :artificial_satellite:

7 likes

12 likes