Seiko Astron only

Als ie in het zonnetje komt…vind ie zo fijn dat ie spontaan begint te gepeessen…moet ie niet te vaak doen, kost m best wat energie wat ik gelezen heb… gelukkig ging ie erna lekker opladen na dat gegepees🙂…

1 like

We hebben plezier van onze klokjes, dat is duidelijk. Houden zo!

1 like

Da’s de bedoeling :+1:

1 like

Welkom bij de astronauten hier✌️

3 likes

Bijna weekend :sunny:

5 likes

Hier blijft hij het weekend om!


Goed weekend!!

5 likes

Hier inmiddels “helemaal” …

:beers:

Ben trouwens aan het dubben of ik mijn dikke klatser wil opgeven voor een SSE053J1.

(Bron foto: Geleend van Google)

… op foto’s zóo fraai en blijft aan me knagen. Meer dan alle anderen. Om gek van te worden! :see_no_evil:

4 likes

Horloge stress :grimacing:, vind ze beidde mooi…

Hier ook. :beers:

1 like

Nog steeds?:blush:

1 like

Dat kun je wel zeggen!
Stress alom … ik ben wel een ‘single watch’ figuur (één quartz, één automaat), dus als er een andere Astron komt gaat mijn huidige eruit. Kan er toch maar een dragen. :wink:

Het kriebelt weer. Oh oh.

Ja ik ook… liefst gewoon 1…en niet een auto en een astron…maar heb naast m’n astron nog 3 automatische…en dan denk ik ik verkoop die…en dan…toch weer niet…:rofl:. Toch draag ik de astron het meest

2 likes

jazeker. Dan ben ik blijkbaar een drieastroman. Die heb je ook. Maar moet zeggen dat deze RC erg fijn draagt: licht, vlak, goede pasvorm, vriendelijk voorkomen en beleefd. Gewoon de ideale schoonzoon. Draag hem nu al een hele week achtereen, fijn om te checken hoe laat het is (doe ik wat vaak recent). Maar die anderen blijven ook hoor, geen kans op een leuk koopje voor jullie.

2 likes

:rofl:

Jammer!
Maar het is helemaal niet erg. Ik wil nl. de SSE053J1 proberen. Enne, voor zover ik weet, bevat jouw trio geen 053 … :partying_face::sunglasses:

2 likes

Daarintegen komt mijn SSE041J1 dicht in de buurt…

6 likes

Dat komt 'ie zeker!
Ik weet alleen niet of ik aan de kleurstelling van de band kan wennen, die donkere ‘mid-links’ hadden van mij niet per se gehoeven. Maar ik geef gelijk toe, ik ken deze alleen van foto’s en wellicht ziet het er in het eggie wel héél gaaf uit.

1 like

Die heb ik gehad…
Nog spijt van dat die weg is…

4 likes

Veel te groot voor je pols…:smiley::wink:

Dat lijkt altijd groter op de foto.
Real life is het perfect.
Niet te groot, niet te klein.
En…altijd op tijd!!

1 like